PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Sunday, April 1, 2012

MB KHALID GAGAP MEMANG KURANG AJAR...!!!


Sikap yang ditunjukkan MB Khalid gagap ni amat biadap sekali, sehingga dah tak tahu cara nak masuk rumah orang Melayu pula sekarang ni.

Maklumlah dah banyak berkawan dengan sekutunya DAP, dah mula hilang nilai murni yang sepatutnya diipupuk didalam dirinya.

Perasaan bongkak dah menyelubungi seluroh badan, dah mula nak berlagak. Dah mula tak reti nak buka kasut apabila memasuki rumah orang Melayu.

Kurang ajar..!!! Itulah saja perkataan yang sepatutnya diberikan kepada Khalid gagap yang mudah lupa diri ni.

Pandai mengutuk orang lain tak betul tetapi dah tak pandai nak mencermin dirinya yang buruk tu sendiri. Singkirkan saja MB gagap biadap ni di PRU akan datang...!!!

5 comments:

Anonymous said...

Khalid Bodoh ni wakil orang BODOH di Klang Valley. Bodoh piang hutang dgn Bank Islam pun nak ditipunya.. Neraka well la utk ko GAGAP. Katanya walau pun GAGAP tapi KAYA ilmu menipunya. Anak didik Anu..

Anonymous said...

Kaki die busuk tu.. Lol.

Anonymous said...

dia kan sokong pengampu israel... kena lah amalkan budaya israel laanatullah jugak

Adi Kencana said...

Kurang ajar punya Khalid!! Masuk rumah org Melayu kena bukak kasutlah bongok!! Itulah jadinya bila dah terlalu mendewakan Israel & Zionis!!

NURUL IZZAH TAKUT DITELANJANGKAN RAJA NONG CHIK? Baca di sini!

http://apakecoh2.blogspot.com/

Anonymous said...

Kalau kita ada baca buku sejarah Sir Frank Swettenham pun apabila memasuki rumah orang Melayu beliau akan tanggalkan kasutnya sebagai menghormati budaya dan adat orang melayu... Ini Melayu tarak guna punya...

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...