PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Saturday, April 28, 2012

BR1M 2.0 ADALAH LEBIH BAIK DARI BERSIH 3.0..!!!



Jika benarlah PM Najib melunaskan apa yang baru di laungkan tadi diceramahnya di Sarawak sebentar tadi, maka ia adalah satu lagi keuntungan berlipat ganda untuk sekelian rakyat Malaysia.

Tak perlu nak melalak berdemo untuk mendapatkan habuan RM200 ringgit yang diberikan Pakatan Rakyat untuk huru-harakan kotaraya.

Kata PM "Jikalau Pakatan Rakyat boleh berdemo Bersih 1.0, bersih 2.0 dan 3.0, kita pun boleh juga buat BR1M 2.0 dan seterusnya BR1M 3.0 jika kita mampu dimasa akan datang", bermakna sememangnya ia adalah satu berita gembira buat setiap keluarga miskin di Malaysia.


Sehingga OKU pun turut di perkudakan untuk berdemo pada perhimpunan berdemontrasi bersih 3.0, kesian tengok rakyat yang terlibat. Begitu teruk dilembukan Pakatan Rakyat untuk mencelar imej negara Malaysia di mata dunia.

4 comments:

Anonymous said...

memang aku tengah marah hari ni...
dengan bersih dan pengikutnya tapi yang paling aku marah sekali dekat NAJIB!!!
Tiap kali negara kecoh, dia mesti takda, mesti kat luar... last time kat london.Hari ni kat sarawak...
Bila nak bertegas? Asik lari je...
Takda makna kemajuan untuk rakyat tapi keamanan jeopardy...

Anonymous said...

Hang kalau nak sokong pembangkang pegi lah sokong pembangkang haram jadah. Nak salah kan Najib apa hal. Dia adalah tugas kat Serawak nak bantu rakyat, buat apa nak jengok tengok dajjal dajjal Ambiga buat onar buat buang masa saja. Lantak lah dia orang nak melalak ka sudah biasa mereka ni anjing. Kalau Najib tu Naga tak pa la dia boleh sembok api kasi hangus semua.

Anonymous said...

Najib apa pun tak boleh

Anonymous said...

Najib apa pun tak boleh

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...