PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Sunday, April 15, 2012

ANWAR MEROYAN TENGOK ANAK MUDA BANYAK SOKONG NAJIB..!!!











SUMBER DET

5 comments:

Anonymous said...

Laa.. PM ni, asyik asyik Selangor. Kami pun nak juga berhimpun ramai ramai...

DiPenang, Perak, Pahang, Trengganu dan lain lain negeri...

Adi Kencana said...

Isy, dah merata tempat dah pi.... Mcm mana boleh tak perasan?

JOM BUAT PERHIMPUNAN BESAR-BESARAN DEPAN RUMAH AMBIGA!!! Baca di sini...

http://apakecoh2.blogspot.com/

Anonymous said...

hmm sy ada macam2 persoalan, kalau dikatakan pas dan anwar jahat, macam mana isteri dan anak2 beliau tak tinggalkan dia sedangkan mereka lebih dekat dan rapat dgn dia?? kalau bn baik kenapa malaysia ni penuh maksiat walaupun negara islam??? takkan pemimpin islam bn yg ada kuasa tak boleh hentikan???pelik saya.....tak tau nak sokong mana satu.

reena said...

Dlm Malaysia, banyak bangsa, agama n tradisi. Ibubapa mesti brperanan menjaga anak. Krjaan dh sedia bnyak tempat berfaedah, kita perlu didik anak agar boleh memilih yg baik. Krjn tk salahkan sesiapa, tpi puak pembangkang kira nk cari salah je. Hak puak dia, tutup mata telinga, tu otak jdi bengong

reena said...

Dlm Malaysia, banyak bangsa, agama n tradisi. Ibubapa mesti brperanan menjaga anak. Krjaan dh sedia bnyak tempat berfaedah, kita perlu didik anak agar boleh memilih yg baik. Krjn tk salahkan sesiapa, tpi puak pembangkang kira nk cari salah je. Hak puak dia, tutup mata telinga, tu otak jdi bengong

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...