PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Tuesday, March 6, 2012

WARGA PAKISTAN ROGOL PENUNTUT KOLEJ DALAM TANDAS DICEKUP..!!!


Seorang pengawal keselamatan warga Pakistan yang kemaruk seks hilang pertimbangan apabila sanggup mencekik, memukul sebelum merogol seorang penuntut kolej dalam tandas sebuah pangsapuri di Batu 6 1/2, Jalan Puchong, di sini kelmarin.

Dalam kejadian jam 6.30 petang itu, mangsa berusia 22 tahun bersama keluarganya ke pangsapuri berkenaan selepas abangnya berhasrat membelinya.

Menurut sumber, beberapa minit kemudian, mangsa memberitahu kakak iparnya mahu ke tandas tanpa menyedari gerak-gerinya diperhatikan pengawal keselamatan terbabit.

“Pengawal yang gagal mengawal nafsunya meminta mangsa melakukan seks,” katanya.

Mangsa enggan dan dia yang ketakutan cuba melarikan diri namun gagal apabila tangannya dipegang sebelum dicekik menyebabkan mangsa sukar bernafas.

“Pengawal yang melihat mangsa mula lemah dan hampir pitam bertindak menarik seluar mangsa sebelum merogolnya,” katanya.

Menurutnya, ibu mangsa pelik hampir setengah jam anak gadisnya dalam tandas memanggil nama anaknya itu berulang kali apabila menyedari pintu tandas dikunci daripada dalam.

Sumber berkata, pengawal itu cuba melawan melepaskan diri dan orang ramai yang menyaksikan kejadian itu datang membantu dan menangkapnya sebelum dibawa ke Balai Polis Petaling untuk tindakan lanjut.

Timbalan Ketua Jabatan Siasatan Jenayah (Operasi dan Risikan) Ibu Pejabat Polis Kontinjen Kuala Lumpur, Asisten Komisioner Khairi Ahrasa mengesahkan penahanan lelaki terbabit yang direman 14 hari.


- MYMETRO

9 comments:

praha2 said...

soalan nyo mengapo ambil wargo asing jadi pengawal keselamatan? eden lihat banyak tompet yang mengunokan wargo asing sebagai pengawal keselmatan. apo ko korajaan tak perihatin yang ini menjojaskan keselamatn negaro?. eden lihat bukan wrgo pakistan, tapi nepal ramai dan ini tak bolih dipandang ringgan. KND mosti siasat lah. ramai bokas askar tak berkorjo dan sekarang gaji minimun untuk pengawal keselamatn dah dinaikan. mengapo tak ambil bekas polis dan tontero?

Anonymous said...

bukan salah gomen pun sebab memang warga pakistan dilarang keras bekerja sebagai pegawai keselamatan, syarikat yang ambil dia bekerja tu lah yang salah, saman je 4,5 juta sampai tergadai bangunan tu.

Anonymous said...

ade ke org malaysia nk jatuh tarap jd jaga jer??

kalo org kita sanggup keje cmtu n dpt gaji ciput xkan la nk amik pekerja bangla sume tu kan..huhu..ni nk salahkan org len je..salahkan gomen jek..padahal rakyat yg memilih..kalo jd jaga nnt kang ckp gomen x bela taraf hidup rakyat lak..mcm2 la org mesia nih..

Anonymous said...

Btol..ade ke rakyat mlaysia nie nak jd jaga?yg mude2..smua nak kje bez..gaji tggi..snang cte xnak d pandang rendah..lau smua nak mcm 2..sape yg nak jd jaga???warga asing gak..aku nie pon tukang kebun je..

Anonymous said...

kesalahan pertama terletak diatas syarikat kawalan keselamatan kerana mengambil pengawal warga pakistan.
hanya warga nepal dan bekas tentera shja yg dibenarkan diambil menjadi pengawal keselamtan.
sekarang berbagai bangsa warga asing diambil jadi pengawal..bangla,myanmar,pakistan malah sudah begitu ramai warga indonesia diambil jadi pengawal...semua ini melanggar syarat2 yg ditetapkan olih KDN?
dijabatab dan agensi kerajaan sendiri kita bolih lihat warga asing selain warga nepal menjadi pengawal keselamatan...tutup mata dan rasuah...
dalam hal ini pihak KDN yg harus dipersalahkan kerana kurang pemantauan dan penguatkuasaan.
KDN harus dipertanggungjawab dan saman bolih dibuat keatas syarikat dan KDN serta kerajaan.
mengenai kurangnya minat rakyat tempatan berkerja sebagai pengawai disebabkan olih gaji yg tidak mencukupi...
dikawasan lembah klang gaji pokok pengawal adalah ditetapkan sebanyak RM 700 sebulan/8jam.
ika berkerja 26 hari.jika termasuk lebih masa selama 4jam/26 pendapatan sekitar RM1,200.
orang bujang mungkin cukup sebab asrama disediakan,tetapi jika yg berkeluarga dan ada anak fikirlah sendiri...
banyak penyelewengan berlaku dalam syarikat kawalan keselamatan...
salah satu orginasi perkerjaan dimalaysia yg tidak mempunyai kesatuan atau badan kebajikan ialah sektor kawalan keselamatan.
PPKKM ada badan yg melindungi syarikat kawalan bukan kesatuan yg menjaga kebajikan pengawal.
untuk pengetahuan anda semua...ada syarikat kawalan keselamatan anggap pengawal seperti sampah..12hb masih belum terima gaji..taukeh syarikat kawalan hidup mewah dah berlagak...tidak semua tetapi kebanyakanya...terutama syarikat milik keluarga anak beranak.

pengawal tua,subang jaya.

hisham said...

giant hypermarket klana jaya...kolam renang mppj klana jaya mengambil pengawal keselamatan warga indon...tak ada permit kerja lagi...
bangunan shoping komplek kat puchong perdana juga ambik warga pakistan jadi pengawal...bahasa melayu pun tak faham...
telepon kdn nak buat aduan..banyak pula songeh..tak dilayan langsung...mungkin nak tunggu ada yg kena rogol baru nak bertindak.
cerita dongeng yg aku dengar hanya warga nepal bekas tentera sja di beri kebenaran jadi pengawal..
sekarang ni warga india,bangla,pakistan dan filipina termasuk warga indon tanpa dokuman pun dah bolih jadi pengawal..
asal ada masyuk...semua pun bolih masyuk...malaysia bolihhh....

pukimaq said...

Patutnya ambil rakyat Malaysia dan orang macam homo cun ni yang suka bontot homo lain.Selamatlah semua perempuan kalau homo sejati diambil jadi pengawal keselamatan.

Pemtelek said...

mana peginya ceritanya ustaz Pas yang belasah anak yatim 7 tahun koma sampai mati.

Saiful Anuar Safian said...

Asalamualaikum tuan. Sy kagum dengan entri2 tuan dan telah pun jadikan KL Boyz nie berada dlm blog list blog saya saiful D Riverian ( http://saifulfromslim.blogspot.com
Diharap tuan sudi untuk bloglistkan blog sy dlm blog tuan juga.
Sekian, terima kasih.
Saiful Anuar Safian

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...