PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Tuesday, March 27, 2012

PELIWAT DIHUKUM PENJARA 21 TAHUN DAN 11 SEBATAN...!!!


Hairan juga KBC dengan manusia yang suka main belakang ni, kerakusan seks teramat sangat. Tetapi kira hebat juga mamat yang kena tangkap ni memang berani mengaku salah, tetapi ada sesetengah manusia tu tak pernah mengaku akan kesilapannya.

Sanggup mengata dan mencerca orang yang dizaliminya, kena pula di sokong oleh puak-puak tertentu agar tercapai cita-cita ataupun dendam untuk memerintah negara. Walaupun telah didedahkan melalui rakaman video, juak-juak pemimpin ni tetap menafikan dengan mengatakan ada pelandok dua serupa.

Nasib baik pemimpin berkaitan tak didapati bersalah kerana tidak cukup bukti, tetapi bukanlah bermakna ianya tidak berlaku. Kata orang sekadar suka sama suka, tiada kejadian liwat-meliwat berlaku. Kelakar lah bunyinya...!!!

Jikalau didapati bersalah inilah akibatnya....


PULAU PINANG 26 Mac — Seorang bekas pelajar Institusi Pengajian Tinggi (IPT) dihukum penjara 21 tahun dan sebatan 11 kali selepas mengaku bersalah terhadap lima tuduhan melakukan seks luar tabii dengan dua budak lelaki antara Oktober 2010 dengan Mac 2011.

Hakim Mahkamah Sesyen di sini, Sitarun Nisa Abdul Aziz membuat keputusan itu selepas tertuduh Muhammad Mustakim Mohamad menukar pengakuan kepada mengaku bersalah ketika pendakwaan dilakukan terhadapnya.

Bagi tuduhan pertama, Muhammad Mustakim telah memaksa budak lelaki berusia 14 tahun supaya meletakkan zakarnya ke dalam mulut tertuduh pada 30 Mac 2010, pukul 5.30 petang, tuduhan kedua, tertuduh memaksa budak lelaki itu melakukan perkara yang sama pada 7.15 petang, 13 Mac 2011.

Tuduhan ketiga pula tertuduh telah memaksa budak lelaki itu meletakkan zakarnya ke dalam dubur tertuduh pada 9.15 pagi, 19 Mac 2011, tuduhan keempat dan kelima tertuduh didakwa merangsang budak lelaki berusia sembilan tahun melakukan perbuatan tidak senonoh pada 11 malam, 15 Oktober 2010 dan 3 petang, 16 Mac 2011.

- UTUSAN MALAYSIA

1 comment:

Ahmad Shukri Mokhtar said...

dahler paksa org bagi kotenya pastu suruh liwat dia plak.., isk isk. mujurlah anusrael x main dgn budak bawah umo klau tak memang kes sgt kuat gua ckp lu anusrael.. Satu negeri dgn lu plak tu.. Yelah. Kalau dpt kusi pm nanti bolehla rasmikan lorong2 pondan seluruh negara yg ditukarkan namanya dari lorong KUNYIT kepada LORONG Anwar Ibrahim Al Juburi., inilah manifesto PKR

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...