PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Tuesday, February 28, 2012

KURANG AJAR..!!! LAKUKAN HUBUNGAN SEKS DALAM KERETA TEPI SURAU...!!!


Tindakan sepasang pelajar asing membuat hubungan seks di dalam kereta di tepi sebuah surau di Seksyen 6, kelmarin mengundang kemarahan penduduk setempat.

Perbuatan tidak senonoh pasangan warga Afrika disedari oleh seorang ahli jawatankuasa surau yang kebetulan melalui blok rumah yang menempatkan asrama pelajar sebuah kolej kira-kira jam 10 pagi.

Kelakuan tersebut menyebabkan penduduk berang dan bertindak memancitkan tayar kereta tersebut.



Ahli Jawatankuasa Surau An-Nur Flat Gugusan Seroja, Harun Ali berkata, dia sangsi selepas melihat kereta Myvi berwarna putih di letakkan di parkir blok berkenaan bergoyang.

“Bila saya pergi lihat di tingkap kereta terbabit, saya lihat pasangan warga Afrika sedang melakukan hubungan seks di belakang kereta,” katanya.

6 comments:

hangkedee said...

Apa nak hairan hentam pungkoq pun boleh terlepas,siap ada cctv,kata besi.freesex.perjuangan hampas/PKR.

Anonymous said...

apa nak heran BINI orang pun boleh kebas ... kopiah jer tebal atas kapla BURIT PUNYA HAL MELUKUT DI CELAH KANGKANG BURIT LAAA

Kuis said...

post bende lain...n then komen bende lain. ni mesti budak2 sekolah bawah umur. x pn mesti budak yg baru masuk ipt. sedey la baca komen org2 yg otak mcm korang ni.

Anonymous said...

Jangan undi Pkr, jangan undi Dap perosak bangsa, bahasa, ekonomi dan negara, jangan pilih cina kafir jadi pemimpin Malaysia.

Anonymous said...

Aku sokong PKR

Anonymous said...

aku sokong jubur,cina doll,toron bibi org...hidup2...

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...