PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Friday, February 10, 2012

CIBAI PUNYA MELAYU..!!!



Oleh kerana perkataan "Cibai Punya Melayu" yang dilemparkan oleh lelaki Cina DAP itulah menyebabkan para pekerja KFC baik dari Kaunter mahupun dapur keluar dan memarahi lelaki Cina DAP yang biadap itu sehingga salah seorang pekerja KFC menumbuk lelaki DAP tersebut.

3 comments:

Anonymous said...

Sdra Sdra Sdr Sdr KL BOYZ Channel

Bolih Izin saya masuk.

Hari ini Jumaat,sebelah petang ,ada rakyat yang fasih bahasa Mandarin telah murah hati membeli surat khabar vernakular Oriental Daily dan di edarkan percuma di sebuah Pasaraya TS, di Selangor.

Nampak 3 halaman ada berita gambar serta ulasan.

Ada rakyat Malaysia yang nampak bunga bunga api, telah mengambil kesempatan curah minyak.

sesiapa yang fasih, sila baca dan ulas.
apa pun semua blogger Alif Ba Ta wajib Pantau rapi.
arjuna waspada
changkat lobak.

Melayu Nusantara said...

Kaum Cina yang lahir di negara ini yang tidak tahu berbahasa Malaysia dengan sempurna, memilih pendidikan venakular Cina, menyifatkan mereka sebagai warga kelas kedua dengan sengaja membutakan mata kepada peruntukan Perlembagaan serta kontrak sosial yang diikrarkan oleh nenek moyang mereka yang miskin papa menumpang di Tanah Melayu lari daripada negara China yang kacau dan penuh bencana, yang menyatakan bahawa negara ini adalah milik orang Asli sebenarnya tidak mahu mengiktiraf dan menerima hakikat bahawa Semenanjung Malaysia adalah tanah tumpah darah dan warisan orang Melayu sebagaimana negara China merupakan tanah asal bangsa Cina. Bagi mereka orang Melayu adalah juga pendatang dan tidak berhak diberi apa-apa juga keisimewaan di negara ini dan di sanubari mereka, mereka ingin melihat orang Melayu khususnya berada di bawah mereka. Malangnya, ada orang Melayu yang menyokong mereka ini.

Anonymous said...

api dah lama menyala , cuma tak tahu bila akan marak . sesekali mereka ini akan cuba tengok ada buleh menang . DAP , senang ja kan salahkan Melayu .

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...