PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Saturday, February 11, 2012

NAJIB YANG TERBAIK ANWAR TAK LAYAK JADI PM..!!!

2 comments:

Nam Ron said...

Sapa kenai mamat ni? Ini mamat baru lagi ke dah lama pikul tong taik Umno? kahkahkah.... Ini mamat syok sendiri boleh keluar cakap ikut suka dia!...kahkahkah!

Kalau dah buta mata...buta hati tak dapat berfikir dengan waras tak usah ajak orang lain ikut sama macam dia?...kahkahkah!!

Ini mamat sanggup tahan juboq kalau umno suruh tahan juboq. Ini mamat sanggup tutuh puki mak dia kalau umno suruh tutuh puki mak dia.

Kah kah kah kah..Fuck Off sama ini mamat kah kah kah

Anonymous said...

oh, itu pak mat yang celik ilmu...

dia ada akal dan bijak berfikir, bagus jugak buah fikiran dia tu aku pun setuju,

nam ron jang buat2 malu plak, jangan lah malu2 tengok dividen kwsp tu yer, dapat 6% lagi tu.... alhamdulillah, selagi anwar tak jadi PM selagi tulah kita dapat hidup sejahtera,

nanti nam ron sambng sekolah yer, jangan asyik baring atas jalan jer, karang lori lalu, naya... bersepai kepala hotak... kalau nak baring sangat pun pulang rumah dulu, tilam empuk ader kat rumah, kesian mak bapak dah susah2 beli....

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...