PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Sunday, January 22, 2012

VIDEO CERAMAH ASAL BUKAN UMNO HINDRAF KENA SERANG...!!!



Pendek kata padan muka lu orang..!!! Nasib baik tak kena labi dengan budak-budak tu sebab mereka semua sedar bahawa yang berkumpul semua tu dah diberikan hak dan kebebasan tetapi melampau sampai nak pijak kepala orang Melayu.

Sedar tak ni Malaysia, jadi hormat sikit kat orang Melayu. Lainlah Melayu bebal yang ada dalam PAS dan PKR memang tak guna dan tak sedar dek untung..!!!

9 comments:

Anonymous said...

kena dh sekor mamat pariah tu.. silap..asal tak rakam pariah tu kena belasah.. membara hati aku nih >:|

Anonymous said...

ala, skrip sama la, last2 mesti ada yg cedera, x idea lain ke..

The Don said...

nanti cari rail keretapi

Anonymous said...

Anda boleh lihat sinario peristiwa tersebut, ia seperti dirancang. Peserta perhimpunan itu seperti menanti penduduk-penduduk kampung datang dan sengaja membiarkan pemuda-pemuda Melayu itu menyerbu masuk dan melontarkan provokasi bila mereka pada mulanya mahu beredar dari tempat kejadian. Lelaki India yang terbaring itu jelas berlakon seolah-olah dia telah dibelasah oleh pemuda-pemuda tadi. Semua dirakam dan dipaparkan di laman web milik Pembangkang dengan mengkambing hitamkan UMNO.

Anonymous said...

Sesekali kasi ajar sama itu org...masuk kg org buat fitnah dan cuba hasut org kita benci pada pemimpin....nasib baik aku tak der mlm tu...kalau tak...dah lama geng baju oren tu aku buat rojak jer...kalau berani dtg lah lagi jalan kebun brader...geng selendang merah menanti....

Anonymous said...

Padan muka korang keling keling pariah. You deserve it

Anonymous said...

haram jadah keling...

Anonymous said...

Plot dier same je..tetibe je kluar dr semak ade yg injured mcm nak mati..haihhh..

Anonymous said...

PUKIMAK PUNYA PARIAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...