PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Tuesday, January 24, 2012

PAKATAN ANWAR HAMPIR BERTUMBUK SESAMA SENDIRI..!!!


Sewaktu kehadiran Ketua Umum Pembangkang, Anwar Ibrahim di Kapar malam kelmarin dicemari beberapa insiden kekecohan membabitkan 2 kumpulan penyokong parti itu sendiri dipercayai cubaan mensabotaj pemimpin tertentu dalam PKR Cabang Kapar.

Kekecohan berlaku oleh kerana rasa tidak puas hati selepas beberapa poster mengalu-alukan kehadiran Anwar oleh ahli PKR Cabang tersebut diturunkan penyokong pemimpin lain beberapa jam sebelum Anwar tiba di lokasi majlis di Dewan Majlis Perbandaran Klang di Taman Seri Kerayong.

Keadaan itu menyebabkan orang ramai termasuk warga emas yang berjalan mengiringi Anwar ke dalam dewan tersungkur ke lantai hingga mencetuskan suasana tegang. Bagaimanapun berjaya dikawal dan kembali tenang selepas anggota Rela masuk campur mengawal suasana sehinggalah Anwar tampil ke pentas menyampaikan ucapannya.

Keadaan tenang itu bagaimanapun tidak bertahan lama, apabila kekecohan kembali tercetus melibatkan 2 kumpulan penyokong tersebut ketika Anwar sedang menikmati jamuan ringan di tingkat satu dewan tersebut hingga nyaris berlaku drama tumbuk menumbuk.

Insiden kekecohan itu berlaku kerana rasa tidak puas hati sebahagian ahli PKR cabang itu apabila dua poster milik Ketua PKR Cabang Kapar, Azizi Ayob dan AJK Cabang meraikan kehadiran Anwar diturunkan beberapa jam sebelum bermulanya majlis.

Program tersebut didakwa meminggirkan peranan ahli lain dalam PKR Cabang itu hingga menyebabkan timbul perasaan tidak puas hati yang berlarutan hingga mencetuskan beberapa insiden kekecohan.

Keadaan kecoh pulih sepenuhnya 20 minit selepas Anwar meninggalkan majlis tersebut.


SUMBER SINAR HARIAN

4 comments:

Anonymous said...

Itulah petanda pkr akan terkubur semoga Allah menerima doa kami yang ingim islam selamat dari puak-puak anak dajal ini.

Anonymous said...

Ameen, betul tu anonymous 1.08. Cuma saya nak bagi betul sikit ayat tu kat bhg hujung tu. Bukan anak dajal tapi bapak segala dajal, sbb klu anak dajal tu sikit aje, kesannya tak hebat mane, sekelompok masyarakat aje. ni satu negara huru hara dibuatnya.

Anonymous said...

Ko ni kann, tak logik la puak2 gay jamban & bapuk tu nak bertumbuk cam anak jantan.. Kalau meliwat dan berjub*ran sesama sendiri, baru aku prcaya..KAAAAAKAKAKA

Anonymous said...

Tu belum dapat Putrajaya lagi tu....

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...