PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Friday, January 6, 2012

HARUSKAH MANUSIA INI DI ANGKAT SEBAGAI PEMIMPIN..?? MENJIJIKKAN..!!!



Anwar memang tak layak menjadi seorang pemimpin untuk memimpin rakyat Malaysia kerana selalu menggunakan bahasa kesat dan kotor. Seorang pemimpin biadap yang mengajar manusia hilang adat susila dan sopan-santun.

Beginikah manusia yang ingin diangkat sebagai pemimpin..?? Memaki-hamun, mencerca orang lain kerana kesalahannya sendiri..!!!

Oleh kerana tabiat songsangnya dibuat sebagai hobi, bila dah kantoi, salahkan orang lain..!!!

Dalam sejarah Malaysia pemimpin sejijik Anwar dilahirkan untuk mencerca bangsanya sendiri..!!!

7 comments:

manjung said...

yang dok dengar bersorak bertepuk tangan tu pun sama bangang cam anuWar gak...hehehe

Anonymous said...

Cuba tengok body language, shape badan dalam gelap dan potongan rambut. Memang sebijik dengan seorang pelakon. Tapi dalam video mana ye????

Anonymous said...

salam tuan, saya tak jumpa emel tuan, mohon hantar ke dinturtle@hotmail.com ya

Anonymous said...

Bab maki hamun..nampak pinggang dia tak sakit pulak..memang betul la dlm video ni..susuk tubuh tu meng confirmkan segala2nya...kantoi la lu..

anamas said...

SESUNGUHNYA TUHAN TAHU APA YANG DIA BUAT. BIARLAH DIA MENGGUNAKAN SEGALA KEPANDAIAN PUBLIC SPEAKING UNTUK MEMPENGARUHI ORANG KE ARAH KEBURUKAN.DIA MUNGKIN LUPA BAHAWA ADA DUA MALAIKAT DI KIRI DAN KANANNYA SEDANG MENCATIT SEGALA KATA2 CELAAN DAN HINAANNYA. SEMUANYA ITU AKAN MENJADI SAKSI DI HADAPAN ALLAH DI HARI AKHIRAT NANTI. BIARLAH DIA MENIPU RAKYAT TETAPI DIA TIDAK MUNGKIN MENIPU ALLAH.ANWAR IBRAHIM SUDAH JAUH TERPESONG DARI AGAMANYA.ISLAM SUDAH DILETAK KETEPI DEMI KEGILAAN KEPADA KUASA.ADAKAH DIA SOLAT? JIKA DIA SOLAT TETAPI SOLATNYA TIDAK MAMPU MENCEGAHNYA DARI KEJELIKAN BERERTI SOLATNYA BUKAN MENDEKATKAN DIRINYA KEPADA ALLAH MALAH MEMBUAT DIA SEMAKIN JAUH DARI BIMBINGAN ALLAH SWT....0105228699

Sudir said...

Nak lepas geram tuu.. sebelum bertapa..

Anonymous said...

Perangai Anwar mempamirkan perangai orang yang tak takutkan Allah.Tapi nak kata tak takutkan Allah, dia takut pulak nak bersumpah mubahalah.

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...