PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Friday, January 6, 2012

NIK AZIZ KATA KEMPEN BEBASKAN ANWAR MACAM SOLAT LIMA WAKTU..!!!



Bertambah tak betul agaknya Nik Aziz ni kerana jika kita fikir secara matang, kenyataan yang dibuat oleh Nik Aziz itu seperti orang tak waras. Menyamakan "Kempen Bebaskan Anwar" seperti solat wajib 5 waktu pula.

Apa Nik Aziz ingat Anwar tu seorang Nabi ke..?? Adakah Nik Aziz sedar menyokong Anwar boleh membawa kepada kekufuran. Memperjuangkan individu adalah salah, apatah lagi mempertahankan individu yang bukan di dalam kebenaran adalah syirik....!!!
PENERANGAN
KLIK DISINI

Nik Aziz membuat kenyataan bahawa perhimpunan itu samalah seperti mengerjakan solat lima waktu, solat Jumaat dan solat hari raya dan "Kempen Bebaskan Anwar 901" yang dirancang pembangkang pada 9 Januari depan sempena tarikh keputusan perbicaraan pemimpin tersebut sebagai halal.

Laporan polis dibuat Setiausaha Perkasa Kelantan, Sharif Mahmood di Balai Polis Kota Bharu pukul 3.30 petang semalam meminta pihak polis menjalankan siasatan terhadap Nik Abdul Aziz yang juga Mursyidul Am Pas.

Nik Aziz seorang Menteri Besar yang juga ketua pentadbiran negeri dengan jelas cuba memperlekehkan undang-undang negara.
SUMBER UM

2 comments:

Tok Mudin said...

..Nik Aziz ni seorang ulama atau ularmak...dia telah membuat penghakiman AnuWar tidak bersalah sebelum hakim jatuhkan hukuman pada 9.1.2012. Dia telah mendahulukan hakim..ini bermakna dia telah menghina mahkamah. Kalau rasa minat menjadi hakim mengapa dia tidak jadi tok kadi saja. Mungkin dia telah buat sembahyang istikharah minta Allah tunjukan siapa yg benar dan salah. Minta Nik Aziz buat Sembahyang Hajat Mega di Stadium Malawati minta supaya hakim bebaskan AnuWar kalau dia tahu AnuWar tidak bersalah dan turunkan bala kepada yg benar2 bersalah.

Ada berani ke.....

Anonymous said...

Kalau ada orang giler pi berak atas tangga rumah Nik Ajis, mungkin Nik Ajis tak marah sebab orang tu sajer nak pi demonstrate jer..

Lucu laa si bangau tu..!

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...