PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Monday, January 16, 2012

FELDA BAKAL RUNTUH LAGI...!!!?



Salah letak tajuk la, bukan Felda bakal runtuh tetapi peneroka Felda yang bakal dapat durian runtuh. Bertambah sejahtera rakyat Felda seluroh negara bakal mendapat habuan lagi. Dikhabarkan peneroka bakal mendapat habuan lebih RM500 seorang.

Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini mengumumkan peneroka Felda di seluruh negara bakal mendapat durian runtuh selepas penyenaraian Felda Global Ventures Holdings (FGVH) di Bursa Malaysia pada Jun ini.

Bertambah merundumlah pembangkang mencari helah selepas ini untuk huru-harakan lagi peneroka Felda. Peneroka Felda tidak perlu berasa bimbang dan jangan mempercayai hasutan pembangkang yang mengatakan penyenaraian itu akan merugikan mereka.

Perdana Menteri telah menjamin apabila FGVH disenaraikan, semua insentif yang dinikmati selama ini seperti duit raya, bonus, pinjaman membesarkan rumah dan perumahan generasi kedua tetap akan diteruskan.

Oleh kerana itu, tidak ada sebab untuk khuatir dan takut kerana itu semua hasutan mainan politik pembangkang, disebab ketakutan Felda mampu buat macam-macam dan akan dapat sambutan daripada masyarakat Felda seluroh negara.


Masyarakat Felda bertambah senang dengan kepimpinan PM Datuk Seri Najib....!!!

1 comment:

DENORISH said...

Aku bangga sebagai jenerasi kedua Felda,Susah payah ibu dan bapaku mengharung onak dan duri kini beroleh laba yang berganda. Syukur ya Allah kerana melahirkan seorang Perdana Menteri yang berjiwa rakyat.

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...