PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Tuesday, January 31, 2012

BUKTI ANWAR LIDAH BERCABANG DAN KAKI PUTAR BELIT..!!!


Ini semua kuasa Tuhan kerana rakyat kini dapat menilai sikap lidah bercabang dan putar-belit Anwar selama ini, semakin lama semakin terang-terangan menipu seluroh rakyat Malaysia dan negara Islam sedunia.

Seorang 'putar alam' seperti Anwar akan terus berbohong sedangkan segala butiran temuramahnya ada direkodkan. Hanya memalukan Malaysia dimata dunia saja setelah membuat kenyataan menyokong semua tindakan bagi menjaga keselamatan Israel.

Semua negara Islam mengutuk tindakan Zionis yang hampir setiap hari melakukan penahanan sewenang-wenang terhadap rakyat Palestin tetapi lain pula pendapat si Anwar.

Anwar sepatutnya mengutamakan 'keselamatan' rakyat Palestin terlebih dahulu yang saban hari berhadapan dengan tindakan kejam rejim Zionis. Kenyataan Anwar amat memalukan, tidak bertanggungjawab, hina dan keji.


Ini adalah sebab-sebab utama Anwar bertindak mengeluarkan kenyataan menyokong keselamatan Israel..

(1) Anwar akan menjalinkan hubungan diplomatik dengan Israel jika ditakdirkan menjadi Perdana Menteri

(2) ingin memenangi hati dunia Barat mengenai pendiriannya yang menyokong semua usaha untuk menjaga keselamatan negara Israel.

(3) berusaha memulihkan imejnya setelah pendirian yang berubah-ubah dalam isu Israel-Palestin yang diketahui dunia Barat.

(4) tidak dapat menahan dirinya daripada 'menjaga keselamatan Israel' setelah negara itu muncul sebagai destinasi pelancongan 'gay' terbaik bagi tahun 2011


Inilah punca dan penyebab utama Anwar cuba berkonspirasi dan berpolitik dalam hal ini, kesemuanya adalah kerana ketagihan samada kuasa mahupun nafsu serakahnya.

No comments:

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...