PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Monday, January 16, 2012

AWAS DAJAL SEDANG BERAKSI DIPENTAS CERAMAH..!!!



Hari ini, dajal berada di mana-mana. Dalam politik dajal beraksi di pentas-pentas ceramah.

Menuduh, memfitnah, berdusta, mengumpat, mengaibkan orang lain adalah portfolio dajajilah kini. Perkataan seperti, “dia rompak wang rakyat”, “dia makan duit zakat”, “dia penzina dan peliwat”, “dia kafir dan sesat”, “dia ahli neraka kita ahli syurga”, “mereka ulama upahan kita ulama Tuhan” dan lain-lain lagi mewarnai politik Malaysia.

Hanya kerana berbeza ideologi politik, umat Islam bercakaran sesama sendiri. Mana bukti? Mana saksi? Tuduhan, fitnah dan menyebarkan aib musuh dilakukan hanyalah untuk merosakkan karier politik seseorang.

Lebih menyedihkan sebahagian agamawan turut melibatkan diri dengan agenda dajajilah. Mereka tidak segansilu menuduh, memfitnah orang yang dilihat tidak sealiran.

“Bodoh, bengong, beruk bahkan kafir sesat, kekal di neraka” menjadi perkataan yang sangat ringan diucapkan dan disandarkan kepada musuh-musuh mereka. Mereka teruja dengan tepukan, mereka berbangga dengan sorakan dan pujian.

4 comments:

Anonymous said...

Memang betul seram bila memikirkan apa yang diucapkan dengan sewenang-wenangnya. Yang paling sedih orang biasa pun terheret sama dengan dosa.

Anonymous said...

Dajjal haram jadah

Anonymous said...

Perambat Dajjal sampai ke lubang kuborrr....!!

Anonymous said...

bagus la dia pi ceramah tuk buka minda rakyat,bukannya suci sgt parti pemerintah sekarang,dia cerita kesilapan mentakbir dan mengurus wang rakyat,menghancurkan masa depan rakyat.Dia berani cerita pasal IPP, kontraknya di teliti semula demi kebaikan rakyat mengurangkan beban dan tidak meminggir sama sekali pehak IPP.tujuannya utk kebaikan bersama,kalaulah pR memerintah.Inilah kebijakkan yg di lahirkan dgn beberapa inovasi utk keselesaan rakyat dan masa depan rakyat.BN pn kena la cerita pasal IPP dan mcm mana plk.Atau hanya berlandaskan pd perjanjian lama dgn IPP dan tak boleh nk buat apa2.

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...