PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Wednesday, January 18, 2012

ADA AKU KESAH ANWAR KENA TANGKAP ATAUPUN TIDAK..!!!?



Agenda sebelum keputusan diumumkan tempohari diperkarangan mahkamah, bahawa Anwar dah merancang jika beliau ditahan maka akan bermulalah Plan "A", Plan "B" dan berbagai rancangan lagi telah direncanakan untuk dihidangkan untuk tatapan umum.

Alih-alih Anwar dibebaskan dari pertuduhan, maka juak-juak pakatan pun dah tergamam dengan keputusan Hakim yang memutuskan Anwar dibebaskan. Jadi penyokong Anwar pun dah hilang akal, segala rancangan yang akan dibuat gagal jikalau Anwar ketua mereka ditangkap kerana sodomi.

Cara mereka ingin menarik perhatian dan simpati rakyat terus hancur, Wan Azizah tidak dapat lagi memancing perihatin orang ramai dengan linangan air matanya. Puak pakatan pun tak dapat nak mencanang bahawa ketuanya dianiaya malah puak ini mengaku pula keputusan mahkamah memang tepat dan benar.

Sebelum ini puak-puak ini sanggup menghina mahkamah dan undang-undang negara, tetapi bila keputusan membebaskan Anwar dibuat mereka seakan malu seumpama "Jilat ludah mereka sendiri" terus berpusing kata menyalahkan dan libatkan PM Najib pula dalam hal perundangan mahkamah.

Apa puak pakatan ni meroyan pun tak tahulah, bebas pun salahkan PM, tak bebas pun salahkan PM. 



Kononnya kerajaan Pusat takut dan kerana itulah Anwar dibebaskan, maka terbukti disini puak pakatan sememangnya inginkan ketua mereka ditangkap masuk penjara kerana mereka akan terus berceramah meminta simpati orang ramai seolah-olah ketuanya teraniaya.

Puak pakatan ni seharusnya sedar akan permainan ketua pembangkang yang mempergunakan mereka untuk membebaskannya, kerana mahkamah dah putuskan bahawa kejadian adalah suka sama suka. Tiada kejadian liwat seakan rogol berlaku, faham tak tu..??

Takpa la tu kalau tak faham sebab lepas ni kes China Doll pula...!!! Tetapi ingat bukan politik seks lucah tetapi ketua pembangkang yang penuh dengan aktiviti lucah mahupun depan ataupun belakang..!!!

Nak tahu tak kenapa manusia ini paling ditakuti Anwar sekarang
KLIK DISNI

Ini pula salah satu pembohongan Anwar yang telah dibongkarkan jiran seberang...!!!

1 comment:

Unknown said...

Sampai bila boleh lepas Anwar?

NURUL IZZAH SAH DITABAL SEBAGAI RATU CURI KREDIT!!! Baca di sini!!

http://apakecoh2.blogspot.com/

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...