PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Tuesday, December 20, 2011

MANUSIA INILAH PALING DITAKUTI ANWAR SEKARANG..!!!

GAMBAR BIASAN

Jikalau rakyat bolehlah Anwar temberang, akan tetapi pasangan yang digunapakai untuk memuaskan nafsunya akan terus membuat pembongkaran penipuan ketua pembangkang. Bayangkanlah isterinya digendong setiap kali memasuki perbicaraan kes liwatnya sekarang, ia adalah sekadar menutup mata semua rakyat pakatan yang tertipu dengan pidatonya. 

Persoalannya, apabila kes China Doll yang dikaitkan dengan kerakusan seks Anwar dibicarakan nanti adakah isterinya akan tetap digendong bersama..?? Sungguh memalukan kerana ia dinyatakan oleh pasangan mainan Anwar..!!!

Sekarang Anwar sedang bermimpi dan berangan ingin menjadi pemimpin hebat, tetapi sayang Anwar memiliki tabiat perangai luar biasa yang tidak dimiliki oleh pemimpin yang lain.


PEMBONGKARAN MANUSIA INILAH DITAKUTI ANWAR


Buat masa sekarang ni, China Doll inilah yang paling ditakuti Anwar selepas Saiful Bukhari.

Nak tahu lebih lanjut
KLIK DISINI

6 comments:

Johar said...

Yeap bro kes berkaitan laporan palsu yang dibuat menafikan dia adalah pelaku dalam video tersebut. Apabila china doll bagi keterangan maka super impose atau presentation teknologi (baca teknocoli) Johari Bedul tak terpakai lagi.

Anonymous said...

tak abis umnoo bohong fitnah. mana ada? kalau ada dah muncul sekarang. polis pun tak dapat cari... hehehe

buktikan bukan fitnah.. video rekaan
tunjukkan mana cina doll tu wei..

Anonymous said...

ANWAR IBRAHIM TAK TAKUT SESIAPA PUN. ALLAH PUN DIA TAK TAKUT. PENGUNDI MELAYU DIA TAK TAKUT SEBAB RAMAI PENGUNDI MELAYU YANG TAKSUB DENGAN KEHEBATANNYA. DIA TAK TAKUT SELAGI ADA MELAYU BODOH, PENYOKONGNYA. CERDIKLAH SEDIKIT WAHAI PENYOKONG ANWAR IBRAHIM.

Anonymous said...

Aku tak kisah kalau anwar ngan china doll ...tapi citer la pasal pemimpin umno yang ada jugak skandal...jangan citer satu pihak je....

keponakan Dr MiM said...

Nyatanya pengurus situs ini adalah dari benih tidak baik. Fikirin sendiri deh! Mungkin dalam 7 keturunan loh ada yang ga beres.

Anonymous said...

PEMIMPIN UMNO KALAU BUAT PUN DIA BUAT BODOH AJE...PAK ANWAR NIE PULAK...DAI LAH YANG ALAIM...TAPI BELAKANG KITA SEMUA DIA SAPU....BELUKANG...TAU TAK BELUKANG MAKAN APA

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...