PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Monday, December 19, 2011

AZMIN GIAN BARANG ANWAR SEHINGGA SANGGUP PECAH PENJARA..!!!


Oleh kerana ketagihan yang melampau agaknya Azmin sanggup ingin memecahkan kedaulatan undang-undang sedia ada di Malaysia ni. Ingin menjadi pemimpin pertama bertindak biadap terhadap pihak berkuasa, apa yang ingin dibuktikan oleh Azmin..??

Jika ikut perkhabaran, Azmin dihadiahkan Anwar katil yang mahal sehingga berpuloh ribu ringgit. Banyak barang lain boleh dijadikan hadiah tetapi katil tidur juga yang dihadiahkan kepada buah hatinya. Ada makna disebalik pemberian hadiah tu..!!!.

Disebab teringatkan katil yang dihadiahkan itulah membuatkan rindu Azmin membuak-buak mengenangkan akan keseorangan lagi, dan menjadi penyebab utama terselindung sanggup memecahkan undang-undang penjara.

"Kami anak muda dan wanita berikrar akan bangkit meruntuhkan tembok kezaliman penjara untuk membebaskan Anwar Ibrahim", kata Azmin pada kongresnya tempohari.

Sebenarnya Azmin ni bukanlah anak jati Selangor ataupun Malaysia.
 KLIK DISINI

Itulah sebab utama beliau sanggup untuk melanggar undang-undang Malaysia...!!!
Cuba lihat gambar dibawah....


Klik untuk besarkan imej

Ini adalah salah satu pembohongan melampau Azmin ingin terus berkuasa, sanggup melakukan apa saja demi barang idamannya yang dikuatirinya bakal disimpan. 

Ini juga membuktikan bahawa Azmin sendiri tahu bahawa Anwar sememangnya bersalah terhadap tuduhan dilemparkan terhadapnya.



Azmin dipercayai berasal dari negara Indonesia, setelah berjaya mendapat status kewarganegaraan, budaya luar pun turut dibawa bersama kenegara ini. Sanggup membuat apa saja demi untuk mencapai hajat dan idaman walaupun terpaksa menggadai isterinya untuk membolot apa yang dipunyai olehnya sekarang.

Orang macam ni tak boleh dipercayai kerana sebelum ini tak ada surat beranak dan adalah pemegang kod 71, mengapa orang Selangor memperagungkan manusia sebegini..??


Ia telah dibongkarkan oleh Umi Hafilda adiknya sendiri bahawa Azmin Ali memang tamak untuk menjadi kaya, sehingga ingin mengetepikan sistem Raja-Raja Melayu yang dikatakan oleh Azmin sebagai membazir wang negara.

KLIK DISINI

No comments:

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...