PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Monday, August 15, 2011

AZMIN PENDATANG ASING (PATI) DARI INDONESIA..!!!




Pemimpin pakatan haram PR memang dipenuhi oleh pendatang asing (PATI) yang telah mendapat MyKad berkemungkinan juga menggunakan jalan belakang untuk mendapatkannya ketika Anwar menjawat jawatan dalam kerajaan dahulu. Kebanyakkannya berasal dari negara Indonesia setelah berjaya mendapat status kewarganegaraan, budaya luar pun turut dibawa bersama kenegara ini.

Sanggup membuat apa saja demi untuk mencapai hajat dan idaman walaupun terpaksa menggadai isterinya untuk membolot apa yang dipunyai olehnya sekarang. Ia telah dibongkarkan oleh Umi Hafilda adiknya sendiri bahawa Azmin Ali memang tamak untuk menjadi kaya, sehingga ingin mengetepikan sistem Raja-Raja Melayu yang dikatakan oleh Azmin sebagai membazir wang negara.

Sampai begitu biadap sekali si pendatang asing yang dah dapat MyKad ni, sehingga pecah belah rakyat Selangor yang tertipu dengan budaya yang dibawanya dari seberang. Azmin bukanlah rakyat Malaysia tulen yang sebenarnya boleh dijadikan pemimpin untuk memimpin rakyat Malaysia.



Budaya yang dibawa olehnya bukan budaya orang Malaysia memperdagangkan isteri demi wang ringgit. Orang Malaysia tidak akan membuat perkara sebegini, mana perginya maruah beliau untuk bergelar pemimpin..??

Kesian orang Selangor diperbodohkan oleh penduduk tetap yang dah dapat MyKad ni. Kod 71 bukanlah "Original" Malaysia, asal usul pendatang asing tetapi idaman setinggi langit ingin menawan Malaysia. Bolehkah rakyat Malaysia mengizinkan si pendatang ni bergelar pemimpin..??


Beliau ni dah dapat status kewarganegaraan pun dah kira baik, dah bagi betis nak peha, lepas tu nak pijak kepala la..!! Orang PKR memang bodoh ditipu senang-senang oleh pemegang MyKad Kod 71 ni, Indon ni kaya raya setelah mendapat kewarganegaraan.

Kesian apabila melihat orang PKR dan rakyat Selangor diperbodoh dan dipergunakan oleh pendatang asing sekor ni...!!!

5 comments:

Dylan Faris said...

hahaha, berlagak mcm org cni...cmtu status nya lbh kurang PATI jela...level tnggi ckit jela! kasi pulan kan org2 spt Azmin...jgn nanti negara pon dia sanggup jual n gadaikan..

Anonymous said...

Kalau cam itu, baggaimana pula status Azwan Ali dan Hafilda

Anonymous said...

dia orang beranak kat sini kut...pasal adik kan?

LANGAU PR said...

Ye la, bukti kat I/C dia tu pasal ada kod 71, dah tentu Indon.

Anonymous said...

So kerbau ni yg dipuja2 oleh bahlul Melayu PKR..lahanat haramjadah Melayu PKR...Mat Indon dipuja..diangkat jadi pemimpin...Peliwat dgn family penipu dia satu citer lah..ni mamat Indon Baral plak dipilih..Hrqqqqq tuiiiiih..padan lah masa BERSIHT 2.0 mcm cencurut kerbau indon ni..takut kewernegaraan ditarik balik...
Yg babi Melayu PKR spin SPR pasal undi Mat Indonlah..Mismah lah. cis! buat malu Melayu jer kaum PKR.
Jumpa aku mau jer aku sekeh kepala kerbau ni.Macam Hanjing dah bg kerakyatan dia nak gigit pulak.

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...