PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Thursday, November 3, 2011

NIK AZIZ DAH BERJAYA AJAR ANAK-ANAK MUDA KELANTAN..??



Inilah budaya yang telah berjaya diajar oleh Nik Aziz dekat anak-anak muda Kelantan sekarang. Biadap terhadap benderanya sendiri, tak lama lagi diajar pula lap taik pakai bendera Kelantan..!!!

Bertambah tak senonoh anak muda Kelantan dibuatnya...!!!

6 comments:

Anonymous said...

Nanti Pas kata..ni semua salah kerajaan Pusat...salah umno...salah org tuu salah org ni....

Anonymous said...

Tu kira ok la jugak, kalau kain serban dibuatnya mcm dlm gambar tu..
Tp Seksi jugok onge kelate ni...

Tahniah Pas...

Anonymous said...

Saya hanya nak mengucapkan tahniah kepada ahli-ahli pas kerana menyokong Ambega....

Anonymous said...

Itu hadiah ambiga kpd ahli2 Pas yg alim ulamak lg warak kerana telah bersusah payah membantu menyokong dgn tidak berbelah bagi sehingga sanggup mati syahid atau akan dijanjikan syurga oleh ulamak Pas jika mati dan telah mendapat pahala yg amat besar kerana bg Pas "Bersih" sama seperti pejuangan nabi yg diketuai oleh ambiga...

Tahniah Pas!!! sila hadir beramai2 ahli2 Pas yg alim ulamak lg warak ke pesta seks merdeka yg diterajui oleh idola anda AMBIGA.

Anonymous said...

Ambiga jemput Nik Aziz hadir pesta gay untuk baca doa selamat pada penutup rancangan.

Anonymous said...

silap coli pun bendera..spende nik aziz terang bendera tak caya cari kat goole

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...