PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Friday, November 25, 2011

MANA LAGI MEWAH KONDO SHAHRIZAT ATAUPUN RUMAH AGAM SAIFUDDIN NASUTION..??

RUMAH DIKATAKAN MILIK SAIFUDDIN NASUTION DI AUSTRALIA

Inilah dikatakan paku dulang, paku serpih, duk mengata orang rupanya pemimpin PKR lagi hebat harta mereka diluar negera. Takutkan orang Malaysia nampak harta mereka, pemimpin PKR sendiri menyimpan harta diluar negera. Ahli PKR asyik kena tipu dengan pemimpin mereka saja, hidup-hidup dah kena tipu.

Jikalau Menteri Kabinet dikatakan membeli sebuah kondo yang bernilai RM9.8 juta, bukankah ianya adalah hasil daripada keuntungan syarikat kepunyaan keluarganya sendiri. Bagaimana pula dengan si Saifuddin Nasution ni, mana datangnya duit..??

Inikan pula boleh membeli sehingga RM73.3 juta, punya lah kaya sehingga boleh beli rumah sebegitu besar sekali. Saiffuddin sebelum ini cukup ghairah mendedahkan kononnya penyelewengan pimpinan UMNO dan Barisan Nasional rupanya menyembunyikan kebejatan moral yang cukup tersendiri.


Saifuddin kalau benar merasakan beliau seorang pemimpin yang bermoral,bebas dari rasuah dan penyelewengan,beliau harus tampil untuk menyanggah dan mempertahankan dirinya bahawa itu bukan rumah beliau dan beliau juga tidak mempunyai simpanan ringgit berjuta di luar Negara itu.

Dan pendapatannnya hanya cukup makan untuk dirinya serta keluarga.

BACA SETERUSNYA KLIK DISINI

16 comments:

Kamal said...

Ini mesti cerita di sampai oleh blogger upahan BN/Umno ni.. rumah semacam ni sepatutnya rumah kepunyaan pimpinan dari BN/Umno kot.. atau rumah siapa entah dimasukkan disini... ..

macam cerita anak CN Penang tempohari yg diceritakan oleh blogger BN/Umno.. ini semua tipu daya puak2 blogger pro-BN ni... org dah tak percaya cerita lu org lagilah.. pembohong No. 1 di Malaysia..

Anonymous said...

Org cam kamal bagi video seks tulen anwar pun kata fitnah..kalo dah fitnah nape layan blog nih..

RattleHead said...

tgk gambar pun dah tau auta je...cari lah modal lain wei.....dia pegang jawatan ape samapi boleh kumpul duit byk tu....jgn menampakkan kebodohan sendiri yg memang bodoh...

RattleHead said...

video seks tulin??hahahah lain kali kalo nak kantoikan anwar gunalah kamera canggih...knp pakai kamera cap kambing dan samar2...nak tau jawapannya jika guna kamera canggih memang confirm nampak jelas org tu bukan anwar....jgn ingat semua rakyat malaysia bodoh mcm pencacai UMNGOK...

rattlehead with small dick said...

saipuddin muka bulan tu org indon.pi balik kg la goblok

Anonymous said...

yang shahrizat tu duit rakyat..yg saipudin kalau duit sendiri tak kisahlah..boloh!

Anonymous said...

Bodoh dan bangang adalah sifat semulajadi UMporNO....

Salem said...

Tak taulah kalau ada MP2 pakatan yg dah jadi jutawan atau billonaire (macam kat Sarawak CM nya billionaire), atau pun dapat pinjaman dari Pemerintah BN/Umno RM200 juta atau RM250 juta boleh lah mileki rumah condo semacam Sharizat atau Khir Toyo, Kan MP2 BN/Umno sonang dapatkan dana buat Mahligai2 yg cantik dan bosar2 belaka... yang baru jadi Senator pun dah boleh renovate rumah mereka... hai senator dari BN/Umno.. lah

Anonymous said...

Itu gambar rumah Ku Li kat jalan Ampang Hilir.
Kenapa lu buat fitnah?

Anonymous said...

semuanya silap tu yang sebenarnya itu adalah rumah pelacuran dato askay dan dan datuk rahim tamby chik , siapa yg berhajak bolih contact meka berdua ok kan kan kan.

Anonymous said...

cerita lapuk dr blogger penjilat punggug umno...x mampu nk tutup kes kondo dan lembu...mula cari crita bodoh utk buat fitnah...mana la tau kot2 berjaya buat penjilat2 percaya...tp yg percaya crita bodoh ni hnya golongan penjilat umnongok saje...rakyat yg pakai akal fikiran gerenti akn ketawa sampai muntah bila baca crita bodoh dr blogger2 penjilat umnongok tahap tahi lembu ni...

Anonymous said...

Jadi korang PKR sorok cerita ni la ye dari pengetahuan rakyat....
Bijak betul membohong korang ni..!!!

Rahim said...

Siapa lindung siapa ni?

BN = BANYAK NONSENSE ,

Upah kaki kelentong sebar cerita2 rekaan nak tipu rakyat di Malaysia. Mereka gunakan TV1, TV3, BH , Utusan, AgendaDaily, gunakan Polis Raja di M'sia ( buatkan sekatan kat ceramah pakatan).. gunakan Pengarah2 Pelajaran Negeri ugutkan guru2... gunakan Jabatan Penerangan buat kempen3 kat kampong2.. (tayangkan wayang pacak...ceritakan pimpinan BN/umno jadi "Hero" konon - cerita2 basi dihidangkan kat org kampong luluskan macam2 projek , jadi tak jadi kenak tunggu BN/Umno menang lah. kalau depa kalah nanti kira cakap2 saja lah..

Anonymous said...

hahahaha..abis org pkr tak cium ke bontot pemimpin korang..korang pun sama kaki penipu...dpt ketua gilerr sex...mana ada pembangunan pesat kat negeri yg perintah pkr..semua sama...sajork..ada ker rakyat2 di negeri2 pkr tu dah jadi jutawan..ramai ke dah jadi kaya raya..korang dpt apa...habuk pun tarak...bloger korang pun sama lerr dok kutuk2 umno...klau tarak blog2 mcm ni..bodoh laa korang dok laung2kan demokrasi..tapi demo pulun sendiri..

Anonymous said...

da tau bohong nak baca...lagi bodoh........wakakakkakkaka

lekluh said...

mmm.....jgn dilayan komen berok2 pkr nih....kalau diorang tgk anwar menjubo dpn mata pun, diorang akn ckp.."itu bukan anwar, itu pelakon pkai topeng muka anwar yg diupah oleh kerajaan..."...dan kalau kita p ramai2 cuba tarik topeng tu, tapi bukan topeng rupenye...dioarang akan ckp..."anwar kena braiwash nih, xpun kena bomoh smpai menjubo mcmni..."...nasihat aku pda kwn2, jgn di;layan berok2 fanatik nih...hahha...sial balas komen aku berok2....jika benar kalian nih berok...hahhaha

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...