PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Thursday, November 10, 2011

LIM GUEN ENG MEMANG PENIPU BESAR...!!!



Kalau dah parti penipu, ketuanya memang kaki menipu. Orang lain yang susah payah nak menghidupkan projek perumahan untuk rakyat, dia pula mengaku kononnya dia lah yang meyediakan kemudahan untuk rakyat. LGE cuba menipu dan mempermainkan rakyat Penang, pembohongan si komunis ni dah agak keterlaluan.

Nak mengambil hati rakyat Penang dengan pembohongan tak munasabah..!!! Celako punya Guan Eng, kau tu cuma menyambung kerja pentadbiran terdahulu sebelum DAP racist memerintah. Cadangan ini datangnya dari pemerintahan terdahulu, Si LGE unta ni cuma menghabiskan projek kerajaan BN dulu.

Ikutkan kerajaan racist dan penipu DAP, tiada projek perumahan baru yang dilaksanakan mahupun dibuat oleh LGE and company sejak dari tahun 2008 pemerintahab rakusnya. Cuma ambil nama selepas sesuatu projek kerajaan BN dahulu disiapkan, lepas tu cakap membohong pada rakyat Penang.

LGE ni ingat rakyat Penang letak otak kat bontot ke...!!!?


GEORGETOWN 9 Nov. – Gerakan menyangkal dakwaan Ketua Menteri, Lim Guan Eng kononnya kerajaan negeri Pulau Pinang telah menyediakan 3,421 buah rumah mampu milik sejak mentadbir negeri ini, sebaliknya parti itu mendakwa ia adalah projek di bawah kerajaan Barisan Nasional (BN) terdahulu.

Pengerusi Biro Perumahan Gerakan negeri, Quah Kooi Heong berkata, Guan Eng tidak sepatutnya mengaku projek rumah-rumah itu dibina oleh kerajaan negeri pimpinannya.

"Dia (Guan Eng) sepatutnya beritahu rakyat Pulau Pinang rumah-rumah berkenaan adalah projek kerajaan BN,” katanya pada sidang akhbar di sini hari ini.

Katanya, Guan Eng hanya menumpang kerja yang telah dijalankan oleh kerajaan negeri pimpinan BN dahulu dan kerajaan negeri sekarang tidak mempunyai projek rumah kos rendah.

Kooi Heong berkata, Laporan Ketua Audit Negara 2010 juga menyatakan kerajaan negeri sekarang tidak membina rumah kos sederhana rendah sejak tahun 2008.

– BERNAMA

No comments:

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...