PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Saturday, November 26, 2011

INILAH BUKTI PEMIMPIN PR MEMANG BEBAL NAK MAMPOS...!!?



Sah la pemimpin Pakatan PR penuh dengan penipuan dan ada agenda terselindung, mana tak nya dibandingkan harga kedai Pasaraya Besar dengan barangan Kedai Rakyat 1 Malaysia. Perbezaan yang dinyatakan mereka jelas berlainan daripada kuantiti baranagn tersebut.

Adakah pemimpin PR ni tahu apa sebenarnya makna "Big Saver"..?? Pernah dengar tak jika dihujung tahun kedai-kedai selalu mempromosikan jualan penghabisan stok. Itulah makna "Big Saver"..!!!




Harga sebegini bukan sentiasa ada dan kekal sepanjang masa, hanya pada waktu-waktu tertentu sahaja. Kenapa lah pemimpin Pakatan PR ni bodoh dan bebal sangat membandingkan harga-harga tersebut dengan barangan Kedai 1 Malaysia.

Jikalau parti penuh dengan tipu muslihat, pemimpinnya juga penuh dengan agenda penipuan untuk menggagalkan usaha kerajaan untuk membantu rakyat. Pakatan PR tahu mereka semakin dijauhi rakyat kerana itulah mereka terdesak menipu perkara sebegini.

Rakyat Malaysia sebenarnya semakin bijak menilai siapakah yang sebenar cuba membantu mengurangkan kos mereka. Apakah maksud pakatan PR membezakan harga-harga tersebut yang jelas tidak sama dengan kuantiti berat barangan dan kualiti yang berlainan..??

Perhatikan dibawah jenis barangan yang dibandingkan dengan kedai Pasar Raya Besar..!!!





SUMBER KLIK DISINI

1 comment:

Anonymous said...

cuba pihak pembangkai ni bt sendiri kedai sendiri...

sembang macam pandai tapi akal macam bangkai...

pejuang hamas...

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...