PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Thursday, November 17, 2011

CIKGU PRO PAS KENA MAKI DEPAN IBUBAPA..!!!



Antara kata-kata Cikgu Halim adalah; "kita tak mboh (mahu) dengar orang Langkap ni fikiran dia kena racun dengan parti pembangkang. Cikgu pun ada hok bodoh, seorang ustaz pun bingung, buleh masuk parti Pas, seorang doktor hok cerdik, bila masuk parti Pas, bodoh selalu! tuan-tuan, janganlah masuk parti pembangkang, tobat! Cikgu, ustaz bila masuk parti pembangkang, maknga (malas) selalu ngajar , anak murid jadi mangsa…”.

Orang PAS ni mana sedar diri, balun duit kerajaan lepas tu maki balik kerajaan tak betul. Bagi duit untuk menyenangkan mereka pun nak marah kerajaan pula. Letak kat mana akal mereka ni..??

5 comments:

Bingai @ Bangang said...

hehehe

Harakah: Bekas Pengarah Pelajaran hina pelajar di TendangTerajang!

Anonymous said...

Rezki tak berkat! Tu sebab perangai masing-masing semacam je merapu memaki menghamun.

Anonymous said...

otak letak kat kepala butuh . nila jadinya.

Anonymous said...

Ada dua ekor ustaz bengong komplen kononnya duit RM100 tu upah pangkah...
ku tanya dua ekor istaz bengong tu...
Duit bonus tu apa pula?
Kalau tu pun duit upah pangkah jangan makan..HARAM..
Dua ekor ustaz bengong jadi bengang....bengang disebabkan kebodohan sendiri.
Masuk poket ustaz bengong tak apa..
Masuk poket ibubapa tak boleh..
Apa punya bengong ustaz2 PASH sekarang ni...tuihhhh

Anonymous said...

Sampai masa doh Cikgu dan Ustaz yang bengong2 ni dihantar ke Sabah dan sarawak. Biar dia rasa. Tuduh kerajaan macam macam. Perkataan Zalim tu penuh mulut. Biar kita ajar lah mereka ni. Kita buat sekali, biar dia rasa. Kita baik pun zalim jugak. UMNO ni memang baik,. Masa PAS periontah 1999 - 2004 bukan main naik tocang awok awok dia. Lps tu turun bala 2004, mapus keras.

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...