PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Tuesday, November 8, 2011

ANWAR MASIH MENIPU ORANG RAMAI...!!!



Oleh kerana Anwar masih amalkan sikap putar alam menipunya, maka Pakatan PR akan kekal sebagai sebuah Pakatan haram. Mana mungkin seorang yang dah lama bergelar pemimpin tak reti syarat sebenar untuk membuat satu Gabungan Pakatan PR.

Bukan Anwar bodoh tetapi Anwar cuba memperbodohkan orang ramai untuk mempercayainya. Maklumlah rakyat pakatan pula mudah tertipu, Anwar temberang sikit je, semuanya dah angguk..!!!

Kena pula sikap PAS yang sering diperkudakan Anwar, suroh angguk mereka angguk, disuroh geleng mereka pun geleng. Tak akan membantah ketua Temberang pakatan PR, tanpa mempersoalkannya sebab sebenar kenapa Pakatan PR masih kekal sebagai sebuah pakatan haram.

Anwar sering bermegah-megah menunjukkan pada orang ramai seolah-olah dialah saja orang yang pandai undang-undang dalam Malaysia ni, tetapi menjadi pelik dan hairan dengan sikapnya, tidak menerangkan perkara sebenar kepada pelusok Pakatan PR mengapa ia tak dapat nak dilaksanakan menjadi satu Gabungan Pakatan PR.

Sikap membohong dan bermuka-muka Anwar nampaknya semakin bebas dilakukan disetiap ceramah yang diadakan. Sebenarnya, Pakatan Rakyat tidak boleh didaftarkan secara SAH kerana gabungan tersebut TIDAK MENCUKUPI syarat-syarat yang ditetapkan oleh Pendaftar Pertubuhan Malaysia.

Jelas tertulis didalam syarat bahawa setiap pertubuhan yang hendak didaftarkan, ia haruslah mempunya 7 anggota atau parti didalamnya.


Maka dengan ini sekaligus menolak permohonan PAS, PKR dan DAP untuk menubuhkan gabungan Pakatan Rakyat kerana mereka hanya terdiri dari 3 parti yang bergabung. Mereka masih kekurangan lagi 
4 parti untuk membolehkan mereka mendaftar sebagai Pertubuhan yang sah.


Ini bermakna rakyat Pakatan ditipu Anwar hidup-hidup, yang menjadi hairannya ahli pakatan haram PR masih menelan semua percakapan Anwar bulat-bulat. Apakah mereka ni semua dah dibutakan Anwar, sehinggakan masih tak mengaku Ketua mereka melakukan kejahatan walaupun tahu ia telah dibongkarkan melalui rakaman video seks tempoh hari.

Jika terbukti benar Anwar bersalah, penyokongnya tergolong dengan orang camana ye dan apakah jenis hukuman mahupun dosa yang sepatutnya diterima agaknya..??

- SUMBER
KLIK DISINI

No comments:

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...