PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Sunday, October 30, 2011

PAS BANTAH KONSERT BUDAYA GAY, DAP BERI KATA DUA...!!!



Konsert penyanyi terkenal Elton John yang dijadualkan berlangsung di Genting Hihglands pada 22 November depan mendapat bantahan Pas. Pemuda Pas Pahang dilaporkan menggesa agar konsert itu diharamkan kerana Elton John mengamalkan budaya gay yang dikhuatiri memberi kesan negatif kepada generasi muda negara ini.

Terbukti isu itu mencetuskan perbezaan pandangan dalam pakatan pembangkang yang sememangnya tak sependapat, bertelagah sesama sendiri. Para pemimpin DAP dan PKR mempersoalkan pendirian Pas sambil menyokong konsert tersebut. Malah pemimpin DAP memberi kata dua agar Pas tidak memaksa nilai-nilainya ke atas pihak lain.

Tak lama lagi UMNO pasti dipersalahkan oleh mereka ni yang taksub nak berkuasa. Jika mengikut sejarah penyanyi tersebut, Elton John telah berkahwin dengan pasangannya, David Furnish pada 2005 selepas perkahwinan sejenis dibenarkan di Britain.

Negara yang banyak membenarkan si baju kuning taik membuat protes memalukan negara Malaysia dimata dunia baru-baru ni...!!! Negara penyokong peliwat...!!!

Persembahan di Genting Highlands itu nanti merupakan yang pertama di Malaysia.

Persoalannya ialah mengapa Pas tidak melihat ke dalam negara sendiri..??? Kuman di seberang laut nampak, gajah di depan mata tidak nampak.

Bukankah di Malaysia ada pemimpin yang kita ketahui biseksual tetapi terus mendapat sokongan parti-parti tertentu. Sampaikan ada yang taksub. Tidak perlu di nyatakan siapa, sendiri boleh tahu.

3 comments:

Anonymous said...

slm, inilah dasar pemimpin peliwat anwar al juburi....jemaah pas lihat lah dunia ..... adakah ini perjungan yg anda idamkan sehingga anda diugut oleh juak2 fuckatan.... tolongla jgn jadi pak turut yang boleh menghacurkan islam....walaupun saya ahli umno tapi umno lah yang berjuang dalam menegakkan islam...andai kata konsert gay itu berjaya dilakukan di genting, aku mintak ALLAH hancur kan genting highland ranap runtuh dan hancur....

Awang Sabu said...

Wahai Ahlul PAS dan DAP yang bahlul.

Hangpa suruhla Anwar buat komen dan kutukkan tahap dewata.

Nampak sangat hangpa takut. Macam mana rakyat nak percaya kat hangpa.

Putaq alam double standard punya parti. Porahhh!!!

Anonymous said...

setiap kenyataan dan tindakan jgn buat double standard,sekiranya benar2 mahu menegah budaya gay,harus dibuat secara menyeluruh..

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...