PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Saturday, October 22, 2011

NIK AZIZ BERLAGAK PANDAI...!!!



Agama sebagai kuda tunggangan Nik Aziz, hanya menguntungkan kafir Harbi parti gerombolannya DAP.

1 comment:

Anonymous said...

apa laa luu kata tuan guru nike aziz ni tak pandai... lu silap banyak laa bro.. ini lah orang yang paling bijak dan palling pandai sekali kat malaysia.. tahap Genius k.. kalau di banding ngan Tun Dr. M pun kalah... langsung tak setanding.. macam langit ngan bumi... sebab kecerdikan nike aziz ni ler, dia masih kekal jadi Menteri besar kelantan lebih 20 tahun tu.. sikit jer nak kalahkan Tun M.. Tun m pun dag retire lebih 10 tahun tapi Nike ni masih bertahan.. BIJAK tu...tu tak tengok bab LAKONAN dan Politik Cerdik yang ader pada dia lagi tu... K

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...