PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Monday, October 3, 2011

APABILA PENZINA DIANGKAT OLEH PEMBANGKANG SEBAGAI PEMIMPIN..!!



Kenapakah Nik Aziz menutup matanya cuba berselindung apabila dibongkarkan terhadap pemimpin mereka yang terlibat dengan zina. Mungkin oleh kerana dah mabuk sangat nak memerintah Malaysia ni, sehingga tidak dipedulikan tentang perkara sebegini.

Cerita sajalah tentang hal ketua pembangkangnya, Anwar ataupun Mat Sabu, maupun pemimpin yang ditangkap basah berkhalwat di koch keretapi dahulu, pasti Nik Aziz akan memberi awapan yang memihak kepada parti PAS nya saja. Walaupun diketahui olehnya adalah salah mengangkat pemimpin yang sering melakukan khalwat dan zina.

Jika begitu tak hairanlah Kelantan menjadi kes khalwat paling tinggi di Malaysia, sepatutnya apabila bergelar Serambi Mekah perkara sebegini tak seharusnya berlaku dan dapat dihindari. Ini adalah kerana Nik Aziz selalu tutup mata dan memberi jawapan pelindung kepada pemimpin mereka yang melakukan zina dan khalwat.

Pendek kata, mabuk kuasa...!!!

3 comments:

Anonymous said...

Oi ostad UMNO betulkah ramai pemimpin PR PAS dan PKR ( Islam ) berzina? Kalau betul mengapa tak bawa kemahkamah ?????? Jangan dok fitnah tak tentu pasal.Jangan dok sebab habuan dunia sedikit hang dah lok laq.Cerita abang hang kat tasik Banding atau Tasik Raban beberapa tahun yang lalu tu betul ka????? JADI KALAU HANG TAK SUKA ORANG MEMBUAT FITNAH KEPADA KELUARGA HANG jangan suka buat cerita yang bukan-bukan.UMNO ni memang suka cerita PORNO termasuklah ustad2nya.Dalam keluarga UMNO lagi banyak kaki zina.....jadi jangan cuba nak cover line ....dengan memburuk2kan PAS dan PKR.Cukuplah USTAD OOOOOIIIIII.

Anonymous said...

sikap anom 1032 adalah sikap pas keseluruhannya. cakaplah apa sahaja yang menerangkan keburukan pemimpin mereka, contohnya mat sabu yang berzina dengan isteri orang mereka akan menuduh bahawa puak umno pun suka berzina tanpa bukti yang kukuh. dan mereka memekakan telinga walaupun mendengar suara mat sabu berkata "bau mah melekat pada hidung abang" benarlah kata allah apabila hati mereka ditutup maka tertutuplah segala panca indera mereka. itupun berkat doa mereka sendiri.

salmah hassan said...

HARAP ADA LAGI SOLAT HAJAT BERAMAI-RAMAI KALAU BOLEH SATU STADIUM BUKIT JALIL....BIAR TERBUKTI SIAPA YANG BENAR...SALAM ..............makcik Sal

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...