PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Saturday, October 8, 2011

ANWAR MESTI MARAH TENGOK BANNER NI...!!!




Lepas tengok banner diatas ni, Anwar pasti menyumpah seranah kat PAS. Ayat yang keluar dari mulut Anwar mestilah menyalahkan UMNO sebagai dalang, keduanya akan mebuat fitnah pula bahawa UMNO lah punca segalanya. Dipersalahkan orang lain kerana nak menutup kelemahan yang ada pada segerombolan parti pakatannya.

Bolehkah Anwar mengawal tindak tanduk sekutunya, sedangkan diri sendiri pun masih tak betul, inikan nak perbetulkan masalah di negara Malaysia ni. Sepatutnya sebagai pemimpin haruslah menjadi contoh yang baik kepada rakyat Malaysia.

Tiada cacat celanya walaupun sedikit pun, ini asyik didedahkan dengan gejala aksi seksnya yang kerap keluar di kaca televisyen. Tak cukup satu, sehingga 2-3 orang tampil berani menonjolkan kebenaran. Tak cukup dengan aksi seks luar tabiat yang dibawa kemuka pengadilan, dibongkarkan pula dengan aksi dengan "China Doll" baru-baru ni.

Selepas ni, nak dibongkarkan pula dengan aksinya di Thailand oleh blogger tertentu, tak habis-habis seperti tiada penghujungnya. Bersambung-sambung dengan kisah seks Anwar, yang paling jelas adalah kes liwatnya.

Telah dibuktikan oleh Anwar sendiri, bahawa beliau sedar akan terperangkap dengan "hobi" yang selama ini diselindung daripada Kak Wan. Jika Anwar dipihak yang benar, kenapakah Anwar tangguh kes liwatnya dimakamah sehingga lebih 100 kali..??

Keduanya, kenapa takut nak bersumpah..?? Undang-undang negara bolehlah dipermainkan Anwar tapi beranikah Anwar mempermainkan hukum Allah Taala..???

Itulah bukti yang Anwar bersalah kerana tak berani nak lakukannya, bukannya susah sangat..!!!

No comments:

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...