PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Thursday, October 27, 2011

ANWAR KAKI KENCING...!!!

8 comments:

Muhammad Salman said...

hahaha kaki kelentong anwar ni

Anonymous said...

Ustaz ni sekali aku sepak tertonggeng..otak lu..aku bukan melayu mudah lupa..ko dulu masa PKR makin main lg hentam BN...ko ni sesumpah.Lepas ni kalau kena pecat siapa pulak ko nak hentam...apalah Melayu..kebau ni ko pilih...bnyk lagi melayu yg setia dari dulu hingga kini tetiba jer jadi naib presiden PERKASA.Aku x mudah diulit lena,lentok dgn ceramah ko bahlul.Melayu mudah lupa.

Anonymous said...

anon 8.13, ko ada tahu ka islam ajar erti bertaubat? taubat nasuha. apabila dah bertaubat maka apa yg salah diperbaiki, minta ampun maaaf, bukankah itu yg dibuat oleh zul nordin? tu tandanya allah sayang kpd nya. yg ko tu tak insaf2 malah dok sanjung kaki bontot dan kelentong tu apahal? kesianlah lu, allah benci dgn perangai busuk lu....

Anonymous said...

anon 8.13 memang bebal tahap gaban, dia pun suka main bontot gak...

Anonymous said...

Anon 8.13. Rakan-rakan penyokong PAS perlu sedar agama kita ISLAM sudah ditegakkan di negara kita.Agama kita ISLAM sudah berjaya dijadikan agama panduan dalam pemerintahan. Islam terbukti menjadi agama mendamaikan semua agama. ISLAM juga berjaya dipertahankan di Malaysia walau berkongsi kuasa. PAS janglahlah biarkan Melayu di pijak Islam di hina

enon said...

anon 8.13

kenapa marah dgn zul nordin.....

dia seorang manusia sahaja, yang cuma ada satu mulut, satu hdung, sepasang telinga, tangan dan kaki sama seperti manusia lain.

dengan seorang manusia pun ente sudah gementar....

ini negara demokrasi, sesiapa pun bebas membuat keputusan sendiri

Anonymous said...

anon 8.13

Belajar2lah menilai siapa sebenarnya Anwar Ibrahim, YB Zul pernah bersama2 Anwar Ibrahim semasa senang & susah, YB Zul tahu segala perangai, tingkah laku, sikap dan sifat songsangnya. Sebagai kawan paling rapat, kita tidak perlu setia kepada sahabat yang akan merosakkan negara, merosakkan pemikiran manusia serta mengamalkan kehidupan songsang. Sebagai kawan paling rapat juga kita akan tahu segala2nya. Anon 8.13 pernah tinggal di bawah tempurung, apabila dibuka baru dapat melihat dunia, selepas itu menilai keadaan dunia semasa di bawah tempurung. Bukalah hati, bukalah minda, bukalah mata, anda akan tahu siapa sebenarnya ANWAR BIN IBRAHIM. jangan dah terantuk baru tergadah, menyesal dahulu amat berguna, menyesal kemudian buruk kepada negara, keluarga dan yang paling utama diri anon 8.13 sendiri. "ONCE U WORKS WITH HIM, U WILL KNOW WHO IS THE REALLY PERSON ANWAR IBRAHIM ARE"

Anonymous said...

anon 8:13am,

ko punya komen macam ko pernah rapat dgn anwar and gang. betul ke? ke langsung tak pernah pun duduk sebelah anwar and gang tu?

zul nordin berkata atas pengalaman dia sejak rapat dan menjadi bekas peguam dan penyokong anwar. jadi dia memang berhak berkata2 spt itu. malah kata2 dia lebih credible berbanding kata2 ko.

kalau anwar tak kenal pun dgn ko, toksah nak gebang lebih la kat blog..buat malu je.

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...