PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Thursday, September 1, 2011

MAT SYABU SYAITAN DALAM PAS...!!!


Mat Syabu ni umpama syaitan yang berkeliaran didalam PAS, menghasut pengikut PAS agar terus menunjukkan sikap biadap terhadap masyarakat di Tanah Melayu ni. Sebabnya adalah kerana sikap mengata dan memburuk-burukkan kerajaan yang telah banyak berjasa kepada rakyatnya berbanding PAS.

Sepatutnya pembiayaan kos rawatan yang bernilai beribu ringgit boleh digunakan untuk membantu rakyat yang menyokongnya sehingga berjaya menjadi orang penting dalam PAS. Sebagai pemimpin sepatutnya menunjukkan sikap jimat cermat menggunakan wang peruntukkan yang diperolehinya untuk membayar kos rawatanya.

Kenapa tak digunakan saluran yang betul contohnya menggunakan khidmat pakar di Hospital Kerajaan yang sememnagnya tidak menggunakan penggunaan duit yang begitu banyak. Mengapa tidak dibuat demikian..?? Jawapannya cukup senang, boleh beli dengan doktornya sekali.

Kaki penipu ni kalau boleh semua hal pun ingin nak menipu, itu sebab Mat Penyapu ni gentar nak pergi ke Hospital Kerajaan untuk membuktikan bahawa dirinya dipihak yang benar. Faham-faham je la maksudnya, jikalau Hospital kerajaan, betul-betul sakit baru dapat Medical Centificated (MC).

Tidak macam hospital swasta, kena pula kaki temberang adik-beradik komunis ni. Boleh beli dengan doktor-doktornya sekali, semuanya boleh dibeli dengan duit tajaan yang diperolehinya.

Persatuan Pengguna Islam Malaysia (PPIM) meminta Timbalan Presiden Pas, Mohamad Sabu tampil menjelaskan tindakan beliau menuntut caj rawatan hospital daripada Perbadanan Bekalan Air Pulau Pinang Sdn. Bhd. (PBAPP).

Setiausaha Agungnya, Datuk Dr. Ma'amor Osman berkata, ia jelas menunjukkan berlaku penyelewengan kuasa dan menggesa Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) menjalankan siasatan terperinci mengenainya.

Beliau memberitahu, tindakan pemimpin nombor dua Pas itu menunjukkan sifat sebenar dirinya yang cuba diselindung sebelum ini.

"Sekarang apa sudah jadi, pecah tembelang. Orang sudah tahu siapa sebenarnya Mat Syabu. Apa rasional beliau menggunakan wang PBAPP?" soalnya ketika dihubungi oleh Utusan Malaysia di sini, hari ini.

Parti Cinta Malaysia (PCM) mendedahkan Mat Syabu membuat tuntutan bayaran kos perubatan berjumlah RM8,434.05 sedangkan kos rawatan sebenar di Hospital Pakar KPJ di Selangor cuma RM5,060.54 sahaja.

Sehubungan itu, PCM membuat laporan di SPRM bagi membolehkan siasatan dijalankan berhubung perkara itu. Tindakan Mat Syabu didakwa telah menyalah guna kedudukannya sebagai Anggota Lembaga Pengarah PBAPP apabila membuat tuntutan berkenaan.

Mat Syapu ni bila berucap macam orang lalok kena dadah syabu jikalau diperhatikan betul-betul, sebabnya bila dah habis ceramah, cuba soal balik apa yang telah diucapkan. Pasti Mat Syabu ni kata tak ingat, macam lalok kan..??

4 comments:

Anonymous said...

mat syabu tu yg sebenarnya adalah pembawa syiah yg sah menyelewengkan islam....A'AAAAAAAWU....WUUUUUUUU...HUH....HUUUUUUUUUUUUU

Anonymous said...

UMNO meneruskan agenda penjajah. Taniah Datok Bahaman, Mat Kilau, Tok Janggut, Dato' Lela yg menbunuh JWW Birch, A Rahman Limbung dll. jasa mu dikenang oleh pejuang Pakatan Rakyat, yg dianggap komunis oleh UMNO kerana menantang Polis yg dibayar gaji oleh penjajah inggeris dibukit kepong

Anonymous said...

Oleh kerana yang berkuasa didunia pada masa itu adalah penjajah yang dimaksudkan, itu sebab komunis melarikan diri apabila Inggeris memberikan kemerdekaan kepada Malaysia. Jika tidak sudah pasti komunis pula yang menjadi penjajah di Malaysia ini. Jangan jadi bodoh sangat macam Mat kena syabu tu...!!!

Anonymous said...

bodonye le klu org melayu ikiut mat inderani. leni mat sabu. bodoooo. adekah dia kate komunisni pahlawan bodooonye dia. pahlawan dulu nak tegakkan negara islam tapi mat indera nk kc komunis cina perintah mcam mat sabula nak kc komunis zaman ni perintah dap yang tetntang negara islam bodddooo mat sapu bin mat syabu

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...