PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Sunday, September 11, 2011

MAT SYABU KECUT TELUR, TAKUT NAK TURUN...!!!



Mat Syabu kecut telur nak turun, emtah dah lari lintang pukang ikut pintu belakang bangunan HamPas yang megah berdiri tapi tiada gunanya pada masyarakat sekitar Kuala Lumpur. Hanya untuk menyakitkan mata dan pemandangan saja. Bangunan sebesar sebegitu dibuat untuk apa..??? Tiada faedah langsung kepada rakyat sebaliknya hanya berguna kepada mereka yang nak menyorok.

Veteran Tentera dan Polis membuat demo di depan pejabat pas pusat Jalan Raja Laut untuk menyerahkan memorandun tetapi gagal kerana Timbalan Presiden PAS,Mohamad Sabu tidak mahu turun untuk menerima memo tersebut.

Pada masa yang sama, Mohamad Syabu membuat sidang media untuk membuat tindakan kepada Utusan Malaysia sekiranya artikel tidak di keluarkan dalam masa 24 jam.

Pigi dah mabuk, dah kena syabu lepas tu menyorok..!!! Kaki ais yang tak mengenang budi, sepatutnya Mat Syabu ni ditangkap dan dihumbankan dalam penjara. Biar dia tahu kenal erti kebebasan dan kemerdekaan.

Manusia tak kenang budi...!!!

1 comment:

Anonymous said...

binatang ni bukan kaldai PAS tapi babi PAS. cuba tgk betul2 muka dia tak mcm babi tu dgn mata kecik, leher pendek, gemuk.... kan sama tu !!! aku gelar babi sebab muka dia dah mcm babi. tapi perangai dia lebih teruk dr babi. dlm youtube masa berzina dgn bini org bukan main ckp masih terasa lekitnya air cipap betina tu kat muka dia eiiii jijik kotor dan najis mughallazah !!!!

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...