PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Sunday, September 18, 2011

ANWAR KATA TAK KENAL ESCAY, TAPI INI APA..??




Anwar pernah menafikan bahawa beliau tidak mengenali Escay, insan yang telah mendedahkan perhubungan sulit Anwar dengan "China Doll". Sehingga mengatakan Escay telah menipu rakyat Malaysia, bahawa itu adalah Anwar tiruan.

Tetapi pendedahan video diatas telah membuktikan Anwar memang seorang pembohong bukan sekadar menipu isterinya Wan Azizah tetapi telah menipu seluruh rakyat Malaysia termasuk Nik Aziz yang tak tahu apa-apa, hanya pandai bersuara tanpa usul periksa.

Apa pulak puak pakatan haram nak kata sekarang ni, adakah perutnya tak sama lagi, rupanya berbeza lagi..?? Pakatan haram PR sememangnya terkenal dengan agenda menipunya.

Kita lihat dan dengar pula, apa temberang dan tipu muslihat akan digunakan oleh ketua penipu dan seluruh pakatan harammya kali ini. Nak cari apa pula, bayang-bayang..??

Ini dia gambar bukti Anwar tertinggal JAM OMEGA.





Anwar hanya boleh bayangkan Bamboo River la nampaknya..!!!



3 comments:

pembaca blog said...

milosuam kata eskay bawa handycam.
tp aku tengok cam handphone je. tak pun ipad nano or iphone or other electronic gadgets.. tolong check boleh?
sekian

Malaysian News today said...

Dear tuan, saya mengaitkan laman web anda.Saya berharap

anda tidak keberatan untuk menghubungkan saya kembali.
ini laman web sayahttp://mal

aysiannewstoday.blogspot.com/


Malysiannewstoday: Terima kasih..

Anonymous said...

kalau kau ni orang islam.. ingat ingat la ALLAH, berdosa BESAR mengaibkan orang lain..

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...