PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Sunday, August 14, 2011

PAKATAN HARAM JADAH TERDESAK GILA...!!!





Dakwaan pakatan haram PR kononnya taraf pemastautin tetap (PR) mudah diperolehi hanya menunjukkan mereka kini kian terdesak terutama bagi menghadapi Pilihan Raya Umum Ke-13 akan datang.

Tuduhan yang dilemparkan itu tidak berasas kerana kerajaan sebenarnya mengambil kira semua aspek secara teliti mengikut prosedur ditetapkan sebelum memberikan taraf pemastautin itu.

Sebenarnya pakatan haram PR tiada isu untuk menentang, itu sebab si mangkuk pakatan haram jadah terpaksa mencipta isu untuk menutup kelemahan sendiri.

Menurut Kerajaan, kementerian menerima ratusan ribu permohonan untuk mendapatkan taraf PR dan bukan mudah bagi kerajaan membuat keputusan mengenainya kerana ia turut membabitkan aspek keselamatan negara.

Yang sepatutnya dikuathiri ialah betapa mudahnya warga asing masuk ke negara ini dan dalam tempoh enam hingga 10 tahun dari sekarang, akan ada tuntutan untuk menjadi warganegara, itulah sebabnya kerajaan melaksanakan program (6P) pendaftaran warga asing.

Tetapi perkara itu pakatan haram PR buat-buat tidak nampak pula kerana mereka tahu program ini adalah untuk kepentingan rakyat dan mendapat sokongan rakyat.

Lepas ni kita lihat pula apa isu yang akan diputar-belit lagi oleh pakatan haram jadah ni. KL BOYZ yakin isu ini diutarakan sekarang agar rakyat menjadi keliru dengan agenda pembohongan mereka untuk membangkit kemarahan rakyat walaupun isu yang dibawa oleh pakatan haram adalah tidak benar.

Rakyat pula usahlah terkeliru dengan pembohongan mereka yang bakal menjerat orang-orang Melayu menyokong tindak-tanduk mereka yang lebih gemar memurtadkan Melayu seperti kes yang baru-baru berlaku diGereja Damansara.

PAS dah mula hilang arah dan pedoman, Pok Nik dah mula mendiamkan diri apabila dibantai oleh pemuda-pemuda PAS sendiri. PAS bertambah sesat jalan..!!!

1 comment:

Anonymous said...

saman malaysiakini, malaysiainsider, semua parti pakatan PAS-PKR-DAP.. tuntut ganti rugi pelbagai... dapatkan injunksi mahkamah supaya semua wakil rakyat mereka tak boleh bertanding dalam pilihanraya kerana menyokong fitnah, memfitnah dan menipu rakyat.. mereka tak layak jadi wakil rakyat.. kes mahkamah pastikan dapat liputan seluruh dunia... terutama negara2 commonwealth.. biar semua pemimpin dunia tahu siapa orang2 ni semua pakatan yang suka memfitnah...

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...