PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Monday, August 29, 2011

MANGKUK AYUN NI TAK SEPATUTNYA JADI PEGUAM...!!!




Sepatutnya pemimpin tak guna ni tidak seharusnya jadi peguam lagi kerana hanya membuang masa rakyat demi mengejar wang ringgit untuk menguntungkan lagi dirinya sahaja. Dalam pada masa beliau menguruskan kes-kes yang diselesaikannya dimahkamah, kepentingan menjadi pemimpin menyelesaikan masalah rakyat telah diketepikan demi mencari keuntungan berniaga syarikat guamannya yang sedang diusahakan.

Gaji sebagai pemimpin sudah dapat untuk mengutarakan dan menyelesaikan permasalahan rakyat, yang sentiasa inginkan bantuan pemimpin untuk menguruskannya. Tetapi terabai begitu sahaja kerana sibuk dengan urusan syarikat guamannya yang dilaksanakan semata-mata kerana mencari keuntungan wang ringgit.

Inilah pemimpin mata duitan, asyik mengejar membuat duit saja sedangkan telah diamanahkan rakyat untuk menjadi teraju menyelesaikan masalah mereka. Apa pengorbanan mangkuk ayun ni terhadap rakyat Malaysia...??

Jawapannya adalah tiada sumbangan apa-apa pun yang diberikan oleh Karpal WheelChair ni, kerana asyik menguruskan kes si Anwar ketua kroninya dari dulu lagi sehingga sekarang tak habis-habis.

Demi siapa..?? Demi ketua pembangkang, demi nyawa rakan parti gerombolannya yang semakin merundum akibat ketagih seks keterlaluan yang selalu dilabelkan sebagai konspirasi. Kes liwat dah makan masa terlalu lama untuk diselesaikannya, tertangguh-tangguh hinggalah sekarang ni yang kini hampir 100 kali.

Persoalannya, bilakah masanya pula nak menyelesaikan masalah yang sedang dihadapi oleh rakyat..?? Asyik menguruskan hal bersangkut paut dengan Anwar si peliwat dan kaki seks yang tak akan mengaku kesalahan walaupun telah dibongkarkan melalui rakaman video.

Sepatutnya hanya dibenarkan salah satu karier saja, samada menjadi pemimpin ataupun menjadi peguam. Inilah sebenarnya keputusan yang seharus dibuat oleh kerajaan hanya membenarkan salah satu saja...!!!

Kuat kuasakan undang-undang segera, jika tidak mahu Karpal mangkuk ayun ni membuat lebih banyak helah untuk mencari untung berniaga...!!!

BACA SETERUSNYA
KLIK DISINI

3 comments:

Anonymous said...

masa bila dia ni memimpin...ada ka? aku tak perasan pun

Anonymous said...

SIAPA TAK KENAL MACAI NI, DIA LAH BAPAK SEGALA KEJAHATAN..MANGKUK HAYUN TUA KUTUK TAK SEDAR DIRI, PENCACAI PENJILAT BURIT PELIWAT, HARAM JADAH PUNYA LOYER!! SIALAN PUNYA OLANG!..adalah lagi korang nak tambah!! tambahlahh...aku memang melaut tengok MUKA BERUK singh ni dari dulu smpai sekarang!! bila dia nak padam pun tak tau

kluangman said...

Bro, itu bukan mangkuk ayun, itu mangkuk tandas.

Sebab tu lah segala najis dia bela.

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...