PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Friday, August 19, 2011

FUCKATAN HARAM MEMANG TAK SEDAR DIRI...!!!





Tuduhan yang dibuat puak pakatan haram PR bahawa serbuan Jabatan Agama Islam Selangor (Jais) ke atas Gereja Methodist Damansara Utama (DUMC) didalangi UMNO adalah tidak masuk akal dan melulu sama sekali.

Isu itu adalah melibatkan pentadbiran kerajaan Fuckatan haram negeri Selangor yang juga berhak mengarahkan Jais melakukan sebarang serbuan dan bukannya UMNO.

JAIS di bawah siapa..??? Bukan di bawah UMNO, yang melakukan perkara ini siapa, bukan orang UMNO...!!!

Takkan UMNO boleh arahkan orang bukan UMNO melakukan serbuan, ini tak masuk akal..!!! Fuckatan haram buat tuduhan tak masuk akal dan adalah tuduhan melulu.

UMNO tetap berpegang kepada prinsip Perlembagaan Negara bahawa agama Islam adalah agama Persekutuan dan agama lain bebas diamalkan di mana-mana bahagian di dalam negara.

Jikalau disaksikan dari segi pendirian UMNO, ia berdasarkan Perlembagaan, maknanya agama Islam agama Persekutuan dan tidak ada siapa yang boleh menodai kesucian agama Islam termasuk untuk memaksa ataupun untuk cuba mengajak melakukan conversion (penukaran agama) kepada mana-mana rakyat Malaysia beragama Islam.

Dalam pada itu agama lain, bebas diamalkan di mana-mana kawasan di dalam negara tetapi bukanlah bebas melakukan Murtad disisi agama Islam.

Fuckatan rakyat memang jauh dah tersesat arah dan tujuan memperjuangkan agama islam dan rakyat dilihat semakin hilang keyakinan terhadap pakatan haram PR yang semakin menjadi-jadi menindas bangsanya sendiri demi inginkan berkuasa.

Fuckatan haram memang haram jadah...!!!!

No comments:

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...