PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Sunday, August 14, 2011

ANWAR IBRAHIM MEMANG PENGECUT DAN BACUL...!!!




Di hadapan pasukan peguam bela Anwar yang telah diupah untuk bersekongkol berpolitik, Perdana Menteri, Datuk Seri Najib menggunakan hak beliau untuk menyatakan pendiriannya. Walaupun semua orang tahu bahawa Perdana Menteri dan isterinya bukan pihak yang relevan untuk dipanggil sebagai saksi.

Itulah hakikatnya yang tidak boleh dinafikan, masalah kegagalan mengawal nafsu songsang diri sendiri, usah dikaitkan dengan pihak lain, lebih-lebih lagi kerajaan dan pemimpin lain.

Dalam pada masa yang sama, semakin ramai bekas pemimpin pakatan haram PR menawarkan diri untuk menjadi saksi perbicaraan kes liwat Anwar. Seorang demi seorang tampil menyatakan kesediaan untuk mencari kebenaran bagi pihak rakyat kecil Saiful Bukhari Azlan, yang mendakwa diliwat.

Setakat ini, 12 bekas pemimpin PKR meliputi semua kaum bersungguh-sungguh, malah ada yang merayu untuk dibenarkan menjadi saksi. Rasanya tidak pernah berlaku ramai yang mahu tampil menjadi saksi.

Pecah rekod...!!! Atas nama keadilan tapi bukanlah sekadar omongan nama parti keadilan, sewajarnya mereka diberi peluang menjadi saksi. Apatah lagi mereka yang lebih mengenali siapa sebenarnya Anwar.

Termasuk yang bercakap di video bawah ni, dah 30 tahun mengenali Anwar dengan tabiat songsangnya...!!


2 comments:

Anonymous said...

kononnya lawan tetap lawan..
tapi sekrang dah jadi TANGGUH TETAP TANGGUH...memang nampak sgt dia ni bersalah!!!
hehehe

Anonymous said...

soo macam mana nak bagi 12 orang ni mai mahkamah jadi saksi kes anwar? kalau karpal x nak pangggil, takkkan x de jalan lain kot? Bukankah kita megamalkan undang-undagn demi keadilan semua rakyat???

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...