PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Tuesday, July 12, 2011

TERBUKTI ANWAR GAGAL..!!!



Kegagalan Anwar Ibrahim mengumpulkan 300,000 penyokong pada perhimpunan haram "BerSHIT" Sabtu lalu merupakan petanda beliau semakin hilang pengaruh dan kepercayaan penyokong.

Kehadiran penyokongnya hanya seramai 6,000 penyokong cukup untuk memberi gambaran kegagalan besar Anwar dalam 'menghasut' pemikiran rakyat di negara ini.

Dengan status Kuala Lumpur itu sendiri yang sepenuhnya dikuasai pembangkang malah, Selangor negeri yang paling dekat yang dikuasai pembangkang sepatutnya dapat mengumpul lebih ramai penyokong masih gagal mencapai sasaran diperkatakan.

Najib turut mengecam sikap Anwar kerana sering berdolak-dalik terutama apabila menyentuh soal isu peribadi melibatkan kes liwat dan video seks.

Dalam pada itu, Pengerusi GAPS, Hamidzun Khairuddin menyifatkan tindakan yang dilakukan oleh Anwar kini tidak jauh beza dengan apa yang pernah dilakukan oleh Rashid Maidin yang dipengaruhi ideologi komunis dan dana wang asing.

Bezanya, kata bekas Ketua AMK Selangor itu, Rashid Maidin menggunakan senjata manakala Anwar menggunakan jalan raya untuk melumpuhkan nama baik negara.

Anwar juga mendapat sokongan bangsa bukan Melayu dan ternyata dia bukan berjuang mengukuhkan ikatan sesama bangsa dan agama. Anwar adalah orang yang amat merbahaya untuk dijadikan pemimpin nombor satu negara.

Kerajaan sebnarnya sudah banyak bertolak ansur malah, titah Yang di-Pertuan Agong, Tuanku Mizan Zainal Abidin sendiri tidak dihormati oleh pakatan haram jadah ni.

Institusi negara juga dilihat seperti dipermainkan oleh mereka dan apa yang berlaku hanyalah kelumpuhan ekonomi serta menjatuhkan nama baik negara Malaysia.

1 comment:

Anonymous said...

Kalau dan titah YANG DIPERTUAN AGONG tidak dipatuhi samada sikafir atau si melayu kafir ini....
apa tindakan yang boleh diambil terhadap mereka yg kafir ini ??????
Tak kan nak biarkan......

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...