PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Tuesday, July 12, 2011

WARGA TUA KUTUK ANWAR IBRAHIM DAN PAKATAN HARAM..!!!



Rakyat Malaysia sebenarnya kebanyakan sudah memahami "taktik" Ketua pembangkang, Anwar Ibrahim yang cukup pandai berlakon bagi meraih simpati kononnya beliau menjadi mangsa kezaliman pihak berkuasa.

Perbuatan Anwar yang "memutar" cerita bukannya perkara yang baru, kerana sebelum ini dalam banyak peristiwa, beliau telah membuat pelbagai tuduhan tidak berasas untuk menjawap pelbagai perkara yang melibatkan dirinya.

Cuba kita lihat video dibawah tentang pembohongannya terhadap kenyataannya dahulu, kononya beliau sakit pinggang dan terpaksa memakai pembalut patah leher. Boleh berjalan tetapi berlakon naik kerusi roda.

Mari kita ingatkan kembali sejarah Anwar belakon dimasa muda sikit dari sekarang.




Kalau ikut kata Perdana Menteri semalam, Anwar boleh dapat lebih daripada anugerah Oscar. Kalau dengar cakap isterinya Azizah, telah diberi "Title" sebagai Anugerah tuhan. Jikalau nak jadi seorang pemimpin, boleh ke ada sifat penafian yang tidak disertakan bukti.

Sewaktu Anwar menyertai perhimpunan haram Bersih pada Sabtu lalu, dilaporkan mengalami kecederaan sehingga dikejarkan ke sebuah pusat perubatan elit di Jalan Bukit Pantai, Kuala Lumpur. Terkejut kot dengan kejadian yang menimpanya, bukan dipukul pihak berkuasa tetapi akibat dirempuh oleh perhimpunan haram jadah berterabur nak menyelamatkan diri.

Tetapi disini ada dibekalkan "TIPS" apabila Anwar berbohong, lihat video dibawah.




Jika kita saksikan semasa demontrasi perhimpunan haram bersih, Nik Aziz dah berangkat dulu hilangkan diri, tidak mahu terlibat dalam perkara sebegini. Cukup membuktikan Nik Aziz tidaklah sepakat mana dengan orang yang bernama Anwar ni.

Mungkin Nik Aziz tidak setuju apabila dipengerusikan oleh peguam murtad, Ambiga, yang menyediakan guaman percuma untuk orang agama Islam "Murtad" kepada agama lain.

Kena pula dahulu, Nik Aziz pernah memuji Mantan Perdana Menteri, Tun Mahathir yang membuang Anwar dari kerajaan dahulu. Perkara ini membuatkan Anwar begitu tegang dengan Nik Aziz oleh kerana kenyataan yang dibuatnya seprti memburukkan Anwar selaku ketua pembangkang.

Kita lihat video ini...


No comments:

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...