PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Tuesday, July 19, 2011

PEMBANGKANG EDARKAN BUKU JATUHKAN PEMERINTAHAN NAJIB...!!




Inilah satu tindakan terdesak puak pembangkang sekarang ni untuk menjatuhkan pemerintahan PM, Datuk Seri Najib Tun Razak yang telah diedarkan kepada setiap ketua cawangan. Mereka sudah menggeletar ketakutan kerana Perdana Menteri Najib semakin mendapat sokongan padu dari setiap kalangan cawangan UMNO sekarang ni.

Semakin ramai telah menyedari Najib telah melakukan tranformasi yang dikatakan akan menenggelamkan lagi nyawa Anwar di persada politik tanahair. Ini adalah salah satu pembohongan yanng dibuat oleh penulis kerana cuba mencalar imej PM sebagai peneraju negara.

Tindakan biadap menyebarkan buku tersebut dilakukan kerana nak menyelamatkan Anwar dari kes yang sedang dihadapainya sekarang. Banyak tipu muslihat digunakan didalam buku ini untuk mengalih pandangan orang ramai yang yakin bahawa Anwar memang terlibat dengan kes yang masih dalam perbicaraan dimahkamah, cuma menantikan bukti dikemukakan Anwar bahawa beliau tidak bersalah. Tetapi sampai sekarang masih berdolak-dalih untuk memberikan bukti dan fakta yang benar.

Tindakan kotor menghantar buku hasutan tersebut dilakukan untuk memancing peneraju dan ketua cawangan demi menghidupkan politik pihak pembangkang yang semakin merundum kerana parti pembangkang menghidupkan topik dan isu tidak munasabah akibat pembohongan yang dibuat tanpa bukti sahih.

Cuba kita lihat buku tersebut dicetak oleh siapa..



Sekarang kita lihat siapakah penulis buku yang mengaibkan Perdana Menteri itu..


Dibawah ini ada dinyatakan siapakah penerbit buku tersebut...


Sekarang kita perhatikan buku selepas ini yang bakal dikeluarkan oleh penyanyak-penyanyak politikus ini...


Ini satu lagi buku yang akan diterbitkan oleh penyamun politikus tersebut...


Diharap pihak tertentu akan mengambil tindakan tegas yang sewajarnya terhadap penerbit, penulis dan pengedar yang telah melakukan tipu muslihat untuk memperdaya orang ramai untuk menyokong pakatan haram jadah dari terus berleluasa dengan pembohongan yang telah mereka lakukan.

4 comments:

Cabai Utara said...

Mintak post link di cabaiutara ye TQ

aku said...

erkkk....depa ni 'berhalusinasi' ka...

kalau mcm ni la....depa bukan tahap bole 'tukaq' fakta sejarah ikut citarasa depa sampai boleh jadi cerita dongeng...boleh 'tukaq' hukum hakam agama ikut 'agama PAS'...rupa2nyer...depa juga 'berkemampuan' untuk 'berimaginasi' sampai membuat suatu 'cereka' untuk kelansungan hidup politik depa yang 'kotoq....bau hapak...bla bla bla'

depa ni gilerr biolll!

Anonymous said...

Tak boleh berlembut sangat dan Kerjaan patut jangan lepaskan mereka begitu sahaja.

Anonymous said...

Saya dah baca buku ni! Bagus satu analisis yang baik. Mana pulak kandungannya menyokong Anwar. Saya syorkan semua pro dan pembangkang baca, baca, baca...

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...