PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Thursday, July 28, 2011

MONYET TERLEPAS MELAUNGKAN REFORMASI...!!!



Agaknya mak bapak budak yang sihat bulat ni mesti malu, sebab dah dibagi makan sampai bulat perut pun masih tak sedar dek untung.

Lainlah kalau monyet ni duduk kat Malaysia kurus kering diazab tanpa makanan. Kerajaan kejam katanya, tak adil, sehinggakan "Monyet" terlepas ni besar perut dari badan, tak habis-habis makan, tu sebab berfikir pun ikut nafsu perut.

Jikalau betul difikir pakai otak, sudah tentu tidak akan bertidak sedemikian.

Dah nampak macam monyet terlepas kandang je, terlompat-lompat macam monyet kena serang histeria..!!!

6 comments:

YB Raz said...

kalau dah monyet memanglah macam tu hehehehe

Anonymous said...

Semakin gemuk ahli pkr ini semakin bodoh, dibayar oleh pkr gerakan 'reformasi'. Badan banyak lemak kurang siuman dan tidak waras fikiran.

Anonymous said...

buat jer..undang pun x boleh wat apa...bg amaran jer

dzimba MMIM said...

haa haaa.. panas bro

Anonymous said...

nak hantar surat pakai pos la bengong... x yah nak buat aksi nak menyerang.. mmg la kena tahan.. bodo x boleh diajar.. ni lah contoh terbaik.... bebal....

Anonymous said...

bodoh tahap gaban...

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...