PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Monday, July 4, 2011

MEMANG SAH ANWAR DALAM VIDEO SEKS "CHINA DOLL"




Apa boleh Anwar, Ketua Pembangkang kata lagi setelah disahkan pakar luar negara yang mengatakan sememangnya Anwar sipelaku video seksnya yang telah tersebar meluas. Jikalau Anwar nak sorok dari Kak Azizah, tak pa lah, tetapi tembelang dah pecah...!!!

Luar dari kepada ahli keluarganya dah tahu Anwar melakukan kerja yang tak senonoh, macam ni nak memimpin negara..??? Habislah wang hasil negara dijoli katak oleh seorang ketua yang buruk laku dan rakus dalam membuat tindakan yang tidak munasabah. Belum memerintah negara, tak boleh ditegur, buatlah dikatakan dapat kuasa memerintah, bakal jadi Mubarak ke-2 pulak nanti.

Kesemuanya telah dibongkarkan oleh teman baiknya sendiri, bukanlah dari musuh Anwar. Anwar digesa, dan harus membuktikan dengan apa saja bukti sahih dan kukuh terhadap video seks yang sedang dibongkarkan melibatkan beliau.

Berikanlah jawapan kepada rakyat yang ternanti-nantikan jawapan diusulkan fakta dan kenyataan yang benar, bukanlah pembohongan dan sindrom penafian tanpa sebarang bukti.

Bukti boleh pakai air liur je ke..?? Usulkan buktinya, seumpama jam Omega yang dikatakan Kak Azizah berada ditangannya. Semua rakyat dah tahulah Kak Azizah, am Omega tersebut berada ditangan pihak berkuasa, usahlah diteruskan pembohongan tu, kelak binasa badan..!!!

5 comments:

Anonymous said...

Mangkuk nafsu syaitan ni dah low profile sekarang. Dah tak boleh kelentong rakyat umum lagi kecuali balaci-balaci setia dia. Umur dah 63 ko bertaubat lah Brader. Rumah kata pergi kubur kata mari. Ko undur diri saja. Ko buat macam mana pun parti PKR ko dah hancur. Masa ko dah tamat. Tapi masa ko bertaubat sebelum ko mati ada lagi.

Anonymous said...

Sampai bila dia nak menipu agaknya...umur pun bkn muda lagi...dah kategori tua ganyot masih tak sedar diri lagi...takut mati melekat dgn cina doll x sempat mengucap...nauzubillah...kalau tanya kat orang buta pun mesti cakap yg itu adalah si tua kutuk...

Anonymous said...

Pasal apa Brader aku kata PKR ko dah hancur? Sebab bila orang-orang kanan ko minta ko berundur sebab sifat ko akan jadi liabiliti kepada PKR daripada matlamat asalnya ko enggan malah ko tekan mereka hingga mereka lari meninggalkan ko. Ko jadikan PKR sebagai parti eksklusif Brader Anwar Bin Ibrakim (B.A.B.I). Maka tinggal lah ko bersendirian (dengan anak bini ko) dengan keBABIan ko itu dan ko jangan salah kan mereka bila satu persatu tabiat keji ko didedahkan. PKR akan hancur bersama-sama ko juga BABI.

anti bohmau said...

selamat tinggal semua pencacai2ku!!
hayatilah lagu ini:
http://www.youtube.com/watch?v=ErMN3KfBEwk
semoga kamu semua selamat dari semburan airtaik fru nanti!!
bye, bye pencacaiku!! huk! huk!

Anonymous said...

tiada taubat buat dia..matinya cukup terseksa..sama dgn nik ajis..terseksa bertahun tahun baru mati..ALLAH MAHA AGONG DAN MAHA MENGETAHUI

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...