PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Saturday, July 9, 2011

MEMANG ANWAR PEMIMPIN HARAM JADAH..!!! INI SEMUA KAU PUNYA ANGKARA...!!!


Perhimpunan haram: 58 jalan sekitar Kuala Lumpur yang ditutup

KUALA LUMPUR – Berikut adalah 58 jalan yang ditutup atau dilencongkan sepanjang perhimpunan haram Bersih esok:

1. Lebuh Raya Seremban-Kuala Lumpur/Istana Baru

2. Jalan Sungai Besi/susur bulatan Sungai Besi dari arah Seremban

3. Bulatan Sungai Besi

4. Jalan Sungai Besi/Bulatan Pudu

5. Bulatan Pudu/Jalan Pudu

6. Bulatan Pudu/Jalan Pasar

7. Jalan Kajang/Bulatan Sungai Besi

8. Jalan Chan Sow Lin/Jalan Tun Razak

9. Jalan Cochrane/Jalan Tun Razak (Jalan Pasar)

10. Jalan Tun Razak/Kondo Ezora

11. Kondo Ezora/susur Jalan Sultan Ismail, Jalan Imbi

12. Bulatan Kampung Pandan

13. Jalan Selatan

14. Susur Jalan Tun Razak/Bukit Bintang

15. Lampu isyarat Jalan Tun Razak/Jalan Bukit Bintang

16. Jalan Kampung Pandan/persimpangan bertingkat ke PD 92

17. Jalan Tun Razak/Jalan Kia Peng

18. Jalan Tun Razak/Jalan Eaton

19. Jalan Tun Razak/Persiaran Stonor

20. Jalan Tun Razak/Lorong Kuda

21. Jalan Tun Razak/susur Jalan Ampang (Esso)

22. Jalan Tun Razak/Jalan Ampang

23. Jalan Tun Razak/Megan Phileo

24. Jalan Tun Razak/Jalan Yap Kwan Seng

25. Jalan Tun Razak/Terowong KLCC

26. Jalan Tun Razak/Perkeso

27. Jalan Tun Razak/Jalan Raja Muda Abdul Aziz

28. Jalan Tun Razak/Parking IJN

29. Jalan Tun Razak/Bangunan IJN Baru

30. Jalan Tun Razak/Padang Bola HKL

31. Susur Tun Razak/Bulatan Pahang

32. Bulatan Pahang

33. Jalan Genting Klang/terowong Bulatan Pahang

34. Jalan Pekeliling/Stesen Bas Pekeliling

35. Susur Pekeliling/Jalan Ipoh

36. Jalan Ipoh/Jalan Rahmat

37. Jalan Tun Razak/Jalan Tun Ismail

38. Jalan Tun Razak/susur Jalan Kuching

39. Jalan Tun Razak/susur PWTC (Sekolah Maxwell)

40. Jalan Tun Ismail/susur Jalan Kuching (susur Kiblat)

41. Jalan Tun Ismail/Jalan Putra

42. Jalan Putra/Jalan Raja Laut

43. Jalan Pahang/Jalan Raja Muda Abdul Aziz/Jalan Tuan ku Abdul Rahman

44. Jalan Mahameru/susur Parlimen

45. Jalan Duta / Susur Jalan Parlimen

46. Jalan Mahameru / Susur Parlimen (Muzium Negara)

47. Jalan Mahameru/susur Wisma Tani

48. Jejambat Wisma Tani

49. Jalan Mahameru/susur Carcosa

50. Susur Jalan Damansara/Jalan Travers

51. Jalan Bangsar/Jalan Travers

52. Jalan Travers/Jalan Damansara (Balai Travers Lama)

53. Jalan Kl Sentral/Muzium Negara

54. Jalan Klang Lama/Lebuh Raya Persekutuan

55. Jalan Klang Lama/Salak Expressway (pusingan U)

56. Lebuh Raya Persekutuan/Jalan Syed Putra

57. Susur Jalan Tun Sambanthan/Jalan Sulaiman

58. Jalan Sulaiman (KTM)

- UTUSAN MALAYSIA

Anwar memang haram jadah, menyusahkan orang lain je dengan agenda menutup isu klimaksnya..!!! Nak jadi pemimpin yang disegani beginikah caranya dengan menyusahkan orang lain nak beraktiviti seperti biasa seperti yang telah dirancangkan.

Malang bagi rakyat Malaysia apabila rancangan yang diatur untuk bertemu rakan-rakan sewaktu bercuti menjadi igauan kerana perhimpunan haram bersih yang memang betul-betul banyak menyusahkan orang ramai.

KL BOYZ dah mula meluat dengan Anwar Ibrahim ni, simpanlah mamat ni cepat sikit. Tahu buat kecoh untuk porak perandakan rakyat Malaysia yang berbilang kaum sahaja. Pecah belahkan antara satu sama lain, cuba menyembunyikan kesalahan yang dihadapinya.

Banyak rakyat yang dikerahkan untuk dijadikan lembu-lembu jalanan..!!!

5 comments:

Anonymous said...

Selagi BABI ni bernafas selagi itulah negara ini tak aman, orang Melayu jadi pak turut Cina dan India di Malaysia ini.

BABI ini tak patut dibebakan, sebab BABI memang BABI. Ini semua salah Pak Lah, lembik bagi muka sangat. Penant Mahathir kerja kuat.

Entah bila dia nak mampus BABI ini, anak beranak PUAKA. Bawa SIAL pada orang Melayu dan Malaysia je.

whiteorange said...

BABI patut dipenjara dan kalau perlu dihukum gantung sampai mati kerana telah cuba menggulingkan kerajaan pilihan rakyat.

j3bat said...

paling heran ada juga yg nak ikut BABI ni ! arrrghh bodoh punya orang !

Anonymous said...

Si Anwar ni memang Maha Sial dan Maha Celaka.Cepat-cepatlah masukkan dia ke dalam jel.Menyampah habis tengok muka dia. Orang Tua tak sedar diri dan tak tahu malu.Berlakon macam orang alim, rupa-rupanya samseng bagai nak rak.

Anonymous said...

Dah begitu ramai yg menyumpah dia...kalau waktu di sumpah terbuka pintu langit...rasa-rasanya mmg sial hidup dia sampai mati...Waktu berkuasa di salah gunakan..sekarang nie terima balik balasannya...Orang lain dah tua buat amal ibadat byk2 tp dia makin tua makin ligat buat kejahatan...

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...