PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Tuesday, July 12, 2011

INI DIA BUKTI SOROS TAJA PERHIMPUNAN BERSIH..!!!



Apa pakatan haram nak kata lagi, dah terbukti dana asing dilaburkan untuk kegunaan menggugat keamanan dinegara malaysia. Dibongkarkan oleh bekas Timbalan Presiden PKR sendiri yang mendapat maklumat dari sumber yang boleh dipercayai.

Memang haram jadah Anwar ni mempergunakan dana asing untuk memperluaskan pengaruhnya demi mencapai cita-citanya merampas tampuk pemerintahan. Guna sumber negara luar untuk menjahanamkan negara sendiri demi hasrat nak lebih berkuasa. 


Tamak haloba, moga tuhan dapat mengekang manusia durjana ni kerana cuba menghancurkan keamanan yang telah lama terbina di Malaysia.

Sanggup memporak-perandakan Malaysia demi inginkan kuasa..!!!

6 comments:

Anonymous said...

Semua rahsia slahlaku Aljuburi berada di tangan Soros dan apabila di angkat menjadi PM maka akan di ugut lah Aljuburi supaya menyerahkan semua kepentingan negara kepada mereka untuk di kuasai. Aljuburi adala proxi kepada mereka ini. Bayangkan lah apabila mahu membuat keputusan Aljuburi terpaksa meminta kelulusa dari Soros maka hilang semua maruah Melayu dan negara tercinta ini....

Mordecai Kucai said...

Salam tuan. Lagu yang di pasangkan di blog tuan menganggu untuk saya tengok video tu.

Harap boleh di betulkan.

Maaf

cik sakdi said...

yeah tol tu bro..nak menjatuhkan kerajaan, tp utk membangunkan kerajaan baru sangat susah,

Anonymous said...

Bro KL Boyz. Lagu background clip video bantuan dana Soros ke Bersih tu harap boleh dimutekan. Terima kasih.

Anonymous said...

Bro, background musik tu bising dan merimaskan bila membaca blog brader.

Anonymous said...

TAKYAH CRITA LAH..PASAI ALJUBORI INI...DIA PUNYA PASAI LAH PINJAMAM ASB AKU DULU TERPAKSA JUAL...DAH 'BLR' NYA NAIK MENCANAK..MULA HANYA 150RM SEBULAN...ALJUBORI NAIKKAN 'BLR' NYA SAMPAI 650RM SEBULAN...MENTERI KEWANGAN MASA TU...!CILAKAK BETUI....DIA TAK TAHU KE ASB TU SEMUA ORG MELAYU YG BELI...HABIS HANCUR SAHAM ORG MELAYU...!MUSANG BEBULU AYAM.

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...