PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Thursday, July 14, 2011

AZNIL NAWAWI - PAK NIL BERSYUKUR KEPADA PM..!!?



Pastinya ramai yang sudah baca mengenai perlantikan Pak Nil sebagai salah seorang pakar yang akan berkongsi pengalaman di forum dalam talian 1Malaysia, iaitu Meja Bulat di bawah inisiatif Perdana Menteri (PM), Datuk Seri Najib Tun Abd Razak. Pak Nil sangat bersyukur kerana PM perasan akan bidang dan kebolehan Pak Nil dan diberi ruang untuk menyumbang kepada pembangunan negara.

Kehadiran beberapa nama besar lain seperti Chandra Muzaffar, Datuk K Rajagopal, Serbegeth Singh dan beberapa nama lain bakal menyemarakkan lagi perbincangan intelektual ini.

Pada yang tak tahu apa itu persidangan Meja Bulat 1Malaysia, ia adalah satu pentas dalam talian yang diilhamkan oleh PM yang menjemput rakyat Malaysia untuk menyuarakan pandangan dengan menyumbangkan idea dan cadangan yang konstruktif bagi menyelesaikan isu-isu yang kita hadapi hari ini.

Pandangan rakyat pelbagai latar belakang kaum, agama, pendidikan dan daerah ini dapat diambil kira dalam membuat keputusan terbaik. Cara dalam talian ini juga adalah saluran respon yang paling pantas pada hari ini. Jadi kemudahan kepantasan inilah yang sedang digunakan sebaik mungkin oleh PM kita dalam membuat keputusan. BACA SELANJUTNYA
KLIK DISINI


TERUS KE LAMAN MEJA BULAT - 1 MALAYSIA ROUNDTABLE 
KLIK DISINI

2 comments:

Anonymous said...

C'mon Seriously.
Brader, Pak Nil kata:
"Saya bersyukur KERANA PM perasan akan kebolehan ....."

C'mon la.. baca lain kali jangan laju-laju.. pelan-pelan ye..
aduiii...

Anonymous said...

nak betulkan sikit, bersyukur pada Allah kerana pm......, kerana Allah yang lebih berhak di syukuri, apa pun syabas pak Nil,

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...