PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Saturday, July 16, 2011

ANJING DAP KANGKANG TENGAH JALAN, CAM HARAM JADAH..!!!


Cuba tengok gambar mamat yang kurang ajar diatas ni, siap kangkang atas jalan tunjuk lagak dengan pihak berkuasa, mencabar pihak berkuasa lah konon tu.

Siapakah yang mulakan dahulu, menyemarakkan dan membuakkan perasaan marah orang lain..!!! Manusia anjing jadian pakatan haram ni memang kurang ajar, kalau dapatlah si mamat anjing bodoh ni kat korang, apa yang korang akan buat kat mamat ni..??

Buat lauk ke..??

8 comments:

Anonymous said...

Nak sangat jadi anjing, Allah turunkan penyakit anging gila nanti baru tahu.

taksukaanjing said...

adei..ini mcm pun ada ke? sungguh kurang adab.syukurlah anda dilahirkan ke dunia ni sbg manusia

al-lavendari said...

sebentar tadi saya ada pos kat fb saya. mungkin relevan ..

siapa yang suruh lawan ?
siapa yang menurut ?
siapa yang kau lawan ?
siapa yang susah ?
siapa yang cerdik ?
siapa yang bodoh ?

kepala hotak kau letak kat mana ?

Anonymous said...

Kalau Melayu dan muslim, sahlah mak pak dia berjimak tak baca doa..main terpa je takde mukadimah!

Anonymous said...

dah bapak dia anjing dia pun lahir macam anjing gak

Anonymous said...

anak haram kot .... wakakakakak

UP4U2C said...

As-salam. Membalas kunjungan tuan ke blog kawan. Blog tuan kawan dah linkkan di blog kawan, http://up4u2c.blogspot.com/.

Mohon tuan juga linkkan blog kawan di blog tuan. Salam perjuangan.

anti bohmau said...

nanti bila dia dah dewasa sikit, dah ada bini, anak, insafla tu..mungkin masa tu dia sendiri malu nak mengaku itu dirinya!!

anak2 muda biasanya tidak ada tanggungjawab lagi, tak rasa apa itu maruah diri! bila buat sesuatu, hanya ingat nak seronok, nak glamor, nak suh orang kata hebat..

kalau mati sebelum sempat bertaubat, tak tahula..mintak2 panjang umur & insaf...

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...