PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Friday, July 15, 2011

WAN AZIZAH DINASIHAT, SEBELUM BALA MENIMPA ANWAR...!!!


Wan Azizah Wan Ismail dinasihatkan supaya kembali ke pangkal jalan dan membuat pengakuan tentang perkara sebenar berkaitan isu moral serta permainan politik suaminya, Anwar Ibrahim.

Ketua UMNO Bahagian Cheras, Datuk Syed Ali Alhabshee berkata, Presiden PKR itu sememangnya mengetahui akan 'belang' Anwar, tetapi atas dasar terpaksa beliau tetap mempertahankan kewibawaan suaminya yang semakin teruk tercalar.

Wan Azizah boleh menipu seluruh dunia bahawa Anwar adalah manusia yang 'putih bersih' tetapi Allah lebih mengetahui apa yang sebenarnya berlaku.

''Saya faham sebagai seorang isteri, Wan Azizah terpaksa patuh dan taat kepada suami walaupun suami itu pada pandangan masyarakat umum amat menjolok mata budi pekertinya.

''Saya menasihati Kak Wan supaya balik ke pangkal jalan. Mengaku sahajalah bahawa Anwar adalah seperti mana yang seluruh rakyat Malaysia tahu mengenai permainan politik dan isu moralnya itu," katanya.

11 comments:

Anonymous said...

kalau wan azizah buat pengakuan memang tutup buku terus la family sheik anwar ibrahim

p/s: sapa yg rajin baca buku, mesti best sbb boleh dapat RM10 kat sini

Anonymous said...

sekiranya jijah isteri setia tu buat pengakuan berani bermakna dunia anwar berakhir la,hanya tinggal azizah the lagend bila keburukan suami didedahkan oleh isterinya sndiri tetapi lebih baik jadi janda dari bersubahat dengan suami yang dah buat aib dan menipu rakyat

Anonymous said...

ini benar..ada rakan kepada rakan merupakan salah sorang perisik kes video tu..dia kata anwar memang tak boleh lari lagi dari membela diri..sebab ternyata dalam video itu dia..

sharifah wardah said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Sejak azali lagi semua orang mintak Azizah buat pengakuan...lu orang tak pernah terpikir ke mungkin Azizah pun ada berangan nak jadi first lady itu yang dia sokong abis laki dia

Anonymous said...

kalau azizah mengaku, korang tau berapa ramai yg akan hilang jawatan, hilang pendapatan, hilang pangkat, hilang kerja dan hilang segala-galanya? mereka ini akan muflis dan merempat! sebab tu lah walaupun tahu akan gelagat si anuwar namun dek kerana nak jaga periuk nasi masing2 maka terpaksalah dipejamkan saja mata!!

Anonymous said...

kak jijah pon nak gak jadi first lady..da lama teringin tapi tak jadik jadik..

taufan said...

Kalau nak tau, Wan Azizah ni dah tidoor atas tilam duit. Punyalah banyak duit sampai 7 keturunan tak akan habis. Cuba tanya kat orang-orang yang pernah rapat dengan Keluarga 69 ini. Duit mencurah-curah masuk dari luar negara sejak dulu hingga kini. Apa dia peduli suami dia macam tu.. Dia tahu perkara sebenar!...tapi, lantak lah engkau Anwar janji duit masyuk. Dia pakai sahaja alibi paling HEBAT iaitu sebagai isteri yang paling setia dari dulu hingga kini. Ada sesiapa nak salahkan dia? Tidak, malah orang kesian kat dia. Maka, berlakonlah dia.... Tapi ingat, sekarang ni orang dah mula menyampah cuma orang tak tau berjuta-juta dalam pegangan Wan Azizah ni... Orang asyik 'attack' suami dia sahaja.... 'happy'nya dia.

Anonymous said...

Saya cadangkan semua ahli umno dan rakyat umum putuskan satu hari, se elok2nya khamis malam Jumaat untuk membuat bacaan yasin dan solat hajat beramai-ramai mohon Allah tunjukan kebenaran kepada rakyat melayu islam untuk terima hal sebenar AI, dan membuka mata pemimpin PAS yang telah buta mata, hati, roh dan jiwa, dan sedarkan mereka untuk bersatu melawan kafir yang merancang memusnahkan Islam di negara Malaysia.

Anonymous said...

JIJAH INI SEBENARNYA DAH TERUK DIKERJAKAN SUAMI DIA.SEMUA LUBANG DIA DAH KENA JOLOK OLEH NUAR.DIA TAKUT NAK CAKAP HAL SEBENAR SUAMI DIA,SEBAB DAH TAK ADA LUBANG NAK JOLOK LAGI.DIA TAHU SUAMI DIA PERLU SATU LUBANG LAGI.HAA LUBANG KUBOOR.
KAU BERDUA DALAM KUBOR NANTI NAFIKAKANLAH APA YANG BERLAKU.

Anonymous said...

HARIMAU MATI TINGGALKAN BELANG,
GAJAH MATI TINGGALKAN GADING,
SI ANU MATI TINGGALKAN APA YE??

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...