PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Saturday, July 16, 2011

BRITAIN ATAUPUN MALAYSIA YANG PATUT MALU..??


Siapakah yang sepatutnya merasa malu, adakah Britain ataupun Malaysia..?? Kalau ikut cakap pihak pembangkang, polis menggunakan kekerasan terhadap penyokong warna kuning perhimpunan haram "bersih", apabila Queen Elizabert memakai baju warna kuning terus dipropagandakan oleh puak pakatan haram bahawa beliau menyokong perhimpunan haram "Bersih".

Tetapi sebenarnya pihak Polis Britain juga berkemungkinan menyokong perhimpunan haram "bersih" rasanya, cuba lihat gambar dibawah.

SEMUANYA BAJU KUNING

Tetapi malangnya, mereka ni sebenarnya menjadi pembersih untuk "Bersih" para pendemontrasi dinegaranya, sehingga tidak terkawal dibuatnya. Lagi gambar dibawah.


Keadaan yang serupa terjadi di Malaysia, tetapi cuba kita lihat bagaimana mereka menyelesaikannya. Persoalannya, adakah dengan cara lembut..?? Saksikan..!!!






Malah gas pemedih mata pun turut digunakan..!!!



Tak cukup dengan itu, polis Britain turut menyembur dengan water canon yang lebih canggih kepada para demontrasi jalanan yang dianggap seperti membersihkan sampah.



Sehingga ada yang luka dan cedera parah dibuat pihak polis Britain membuat operasi "Bersih".





Polis Britain juga digelar macam-macam kerana menghalau para demontrasi yang memprotes pihak berkuasa dan kerajaan mereka.




Slogan diatas tu mesti DAP dan PAS suka sangat nak tengok..!!!

4 comments:

Muhammad Syukri Sa'adon said...

Salam..mohon berkongsi maklumat ini di blog saya..terima kasih

Anonymous said...

Ini baru cara betul layan pemberontak. Betapa baik dan halus sekalipun layanan Polis terhadap anjing2 KOTOR 2, tetap dibalas dgn kencing jugak. Baik balun je macam Britain tu.

Mr Lonely said...

walking here with a smile.. have a nice day ~ =D

Regards,
http://www.lonelyreload.com (A Growing Teenager Diary) ..

Anonymous said...

patut pihak polis guna cara tersebut supaya mereka sedar dan tak buat demontrasi lagi jangan beri makan minum pada yang tak tau berterimakasih tu " MALAYSIA NEGARAKU TERCINTA NEGARAKU INDAH "

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...