PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Wednesday, April 27, 2011

WAN AZIZAH MENJERIT TENGOK GAMBAR NI







Apabila video seks Anwar part 1 didedahkan, Kak Wan meraung marah mengatakan bukan Anwar.   "Itu bukan Anwar", kata Wan Azizah dalam nada tinggi memarahi wartawan yang mengajukan solan tentang Jam Omega Porno yang dikatakan hilang tu.

Tetapi kali ni Wan Azizah terus menjerit dalam bilik air, nak mengamuk camana lagi kat rakyat Malaysia yang mempercayai pembongkaran video tersebut.

Macamana rakyat tak percaya, bukti dah ditunjukkan depan mata...!!!

Rasa-rasalah kalau bini korang dapat tahu seumpama sebeginilah. Agaknya apakah tindakan si isteri..??? Adakah si isteri akan masih bermesra dengan kita seperti rela dimadukan..???

Rasa-rasanya ada tak pinggan ke, mangkuk ke yang terbang hinggap ke muka si suami..?? Nak tahu, cuba tanya Kak Wan..!!!

Ni dia gambar skandal video Anwar part 2...





11 comments:

Anonymous said...

aku rase jam omega yang tersalah letak sebab dah terpakai di kepala belalai gajah sebab kelam kabut nak keluar cepat pasai tu le tak ingat letak mana....

Anonymous said...

tengok berita tentang anugerah tuhan kat TV3 tadi

kalau takde account, sign up dulu...

http://www.tonton.com.my/#/home/channels/TV3/buletin_utama_2011_ec72bef6c2564757baac9e5b0111e00d/wed_apr_27_7a1de676eec84e1493829e5b0111c49c

hanizam said...

kena mintak petua kat bang nuar...besooorrr siot belalainya...

memang anugerah tuhan yang tak ternilai..tapi sayangnya sudah dikongsi dengan orang lain...

tuan badan kata" fuh, sedap gilerrr..."

amoi tu kata " manyak suwey lo...gua ingat dia punya balang biasa saje...tengok busat macam tu aaa, gua ingat aaa, kambing pun mati wwwooo..."

"nasib baek dia tarak hemtam gua punya belakang...kalau kena, 1 minggu tarak buang itu emas...kalau itu aaa, boleh jadi GANGSA, tarak laku..."

Anonymous said...

Now u know nape jijah membela nuar....anuu..geraahh!

Anonymous said...

CSL terasa kecil...melihat anu itu...kebanggaan melayu

Anonymous said...

Hmmm.. Besok kuarlah kenyataan Nuwar Brahim ni memaki hamun DS Najib sebab memalukannya hingga membenarkan pnayangan videonya kat TV3. Dia bukannya kisah sangat nak komen tentang perangai 'elok' dia. Nuwar ni..., apa2pun.., dia suka menyerang sajer. Gol dia bolos 10 bijik pun..., bukannya dia nak defend..., dia serang jugak...

Makin dia dia serang.., makin dia kantoi...!

Allah sayangkan umat Malaysia...! Alhamdulillah... pemimpin 'celup' dan hipokrit ini tak laku lama....

Taubat lah, Anwar...! Jangan kacau minda rakyat.. Kamu berhentilah berpolitik kacaubilau kamu itu..., muhasabah diri.., dan kembali kepangkuan Ilahi dengan taubat nasuha...

Anonymous said...

kalau aku percaya, tetiba "orang lain" yg fitnah anwar & org itu jgk yg balun saiful dan mangsa2 lain sehingga mangsa bersumpah yg pemangsa itu adalah anwar, walhal "org lain", apalah nasibku di padang masyar & bila di soal di hari pembalasan esok (kerana aku dianggap bersubahat menyebarkan fitnah)..???

dan kalau aku percaya, seterusnya memang itu adalah anwar, apalah nasibku jika disoal, kenapa pula aku bersubahat dalam mengaibkan orang??

umat Islam sekalian, cukuplah bercakap hal keburukan org apatah lagi menyebarkannya.. azab Allah amat pedih.... baca, nilai sendiri, dan undilah pilihan sendiri..

amin...

Anonymous said...

umat Islam sekalian, cukuplah bercakap hal keburukan org apatah lagi menyebarkannya.. azab Allah amat pedih.... ingat kalu kita bercakap tentang keburukkan orang lain tak mustahil keburukkan itu akan datang kepada kita.... ingat TUHAN MAHA ADIL

mohdhafifi said...

fening-fening

Anonymous said...

anwar ke tuh? entah-entah najib pakai topeng anwar. mana le tau................

KL BOYZ said...

Nak dekat Anwar pun takut, apatah lagi nak menyerupainya.

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...