PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Wednesday, June 15, 2011

RAKYAT MALAYSIA MULA HINDARI PAKATAN PR..!!!


Kemarahan Pakatan PR terhadap kerajaan semakin memuncak kebelakangan ini oleh kerana perhimpunan "Kotor" yang dinamakan bersih oleh juak pakatan haram dikecam seluroh malaysia dengan laporan polis yang hampir mencecah 500 aduan yang telah dibuat sehingga hari ini.

Tidak pernah dalam sejarah repot polis sebanyak ini dibuat oleh NGO-NGO, persatuan-persatuan, pelajar-pelajar dan sebilangan rakyat Malaysia yang inginkan keamanan berkekalan di Malaysia ini.

Rakyat Malaysia sudah mula membuka mata mereka kerana telah menyedari agenda sebenar perhimpunan tersebut diadakan, hanya membuang masa dan akan menyusahkan diri mereka saja, retrotiknya hanyalah untuk menghidupkan ketua pembangkang, Anwar yang tingal nyawa-nyawa ikan saja di persada politik tanahair.

Kemarahan Pakatan PR bertambah memuncak apabila mulai tengah malam ini, harga minyak petrol RON97 turun sebanyak 10 sen kepada RM 2.80 setiap liter.Harga sebelum ini ialah RM 2.90 seliter.

Penurunan ini adalah kali pertama berlaku sejak minyak jenis itu didakwa telah diapung dan kenaikannya berdasarkan harga pasaran minyak dunia.

Perubahan harga ini dilihat tidak memberi banyak kesan tetapi boleh menggembirakan rakyat Malaysia.

Mungkin berita ini akan menggembirakan rakyat, dan mengharapkan harga tersebut dapat kekal ataupun diturunkan lagi selepas ini.

Minyak mulai turun, pakatan haram dah mula kehilangan satu isu...!!!!

1 comment:

Anonymous said...

Rasa sebelum tengah malam tadi banyak stesen minyak sunyi sepi. Minyak ni ibu pada segala barang, turun dia turun la barang-barang lain. Syabas syabas.

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...